četrtek, 5. februar 2015

Tri zamudnice

Ob pregledovanju fotografij izdelkov sem našla še tri voščilnice, ki so seveda že pred prazniki odšle od mene. Pa naj bodo tokrat objavljene z zamudo, saj je vseeno.






Naj vas ne zasneži preveč. Lep pozdrav, Zvonka.

12 komentarjev:

  1. Lepo, da si objavila te tri lepotičke. :-) Zgornja z angelčkom mi je še posebno všeč. Krasen papir za ozadje si uporabila. :-) Pri nas ni hudega, kar se snega tiče.

    OdgovoriIzbriši
  2. Oooo, super, da si objavila tele ljubice ;) Čudovite so :) Najljubša mi je ta prva z angelčkom, pa čeprav so vse čudovite :)
    Lp, Larisa

    OdgovoriIzbriši
  3. Za te pa bi bilo res škoda, če jih ne bi pokazala. Lepe vse po vrsti.

    OdgovoriIzbriši
  4. Angeli, ki pomirjajo in ta dva veseljaka na koncu :)

    OdgovoriIzbriši
  5. vse tri so luštne, sploh tista prva z angelčkom. lp

    OdgovoriIzbriši
  6. Lepe voščilnice. Tudi mene je današnje sneženje spodbudilo k objavi voščilnice, ki je seveda že našla svojega prejemnika.
    Lep snežni pozdrav.
    Marjeta

    OdgovoriIzbriši
  7. Vidim da imamo vsi nekje skrito kakšno staro zalogo. Zelo lepe voščilnice prva mi je še posebej všeč
    LP Vilinke

    OdgovoriIzbriši
  8. Res bi bilo škoda, če jih ne bi pokazala. Čisto vse so lepe.

    OdgovoriIzbriši
  9. Vse tri so zelo lepe. Krasna izbira šablon. Zadnja pa je danes, moja zmagovalka :). Lp

    OdgovoriIzbriši
  10. Čudovite so in krasno si jih sestavila :-))
    Moja zmagovalka je tudi zadnja.

    OdgovoriIzbriši
  11. Še dobor, da si jih našla. So same lepotičke in bi bilo res škoda, da jih nebi pokazala :)

    OdgovoriIzbriši