torek, 21. julij 2015

Papirni koščki 2

Sem se skoraj zadnji hip spomnila, da imam še eno voščilnico narejeno, ki je primerna za tokratni izziv na Craft-alnici na temo paper piecing. In to je odtis štampiljke all stark. Ozadje sem naredila  s Tinino šablono in distress blazinico faded jeans. Imela pa sem malo preveč namočeno, zato so pike malenkost razmazane, pa nič zato. Dodala sem samo še napis z isto blazinico, nekaj različnih zakovic  in voščilnica za oboževalca unikatnih all stark je pripravljena.


Prijavljam jo na Craft-alnico (paper piecing), v Tinino galerijo meseca julija (plastična šablona sneg) in k Marini na rojstni dan (distress blazinica, zakovice, rezalna šablona oval).

Pokažem vam pa še kako lepo barvno skalo vseh do sedaj izdanih distressov imam. Naredila in podarila mi jo je Marjeta. Je zelo uporabna in pride zelo prav. Marjeta še tu hvala.


Tako, zdaj moram končati, da še ujamem izziv Craft- alnice.
Lepo bodite, lahko noč. Zvonka

13 komentarjev:

  1. O, kako lepo in domiselno si izdelala tole voščilnico! Super štampiljka in res prav primerna za tehniko paper piecing. Zelo mi je všeč :-)

    OdgovoriIzbriši
  2. krasno ozadje in all starke, pa dodatki so mi všeč.

    OdgovoriIzbriši
  3. Take alstarke bi jaz takoj imela :) Super si uporabila tehniko. In tale tvoja barvna skala je super pripomoček, zelo profesionalno zgleda.

    OdgovoriIzbriši
  4. Alstarke, ki se jih ne bi branila :) Lepo si jih "oblekla" in krasna voščilnica.
    Barvna skala je dobra ideja in zelo uporabna.

    OdgovoriIzbriši
  5. Kaj naj rečem, ko pa mislim enako kot moje predhodnice. All starke so "hude" in zaradi natančnosti izreza dolgo časa nisem vedela, kaj čarate s tem paper piecing. Ravno, ko bo konec vseh izzivov ga bom pa osvojila:))
    Barvna skala je pa super in tako resnično veš, kaj ti katera barva ponudi. Zelo uporabno.
    Lep pozdrav, Andreja V.

    OdgovoriIzbriši
  6. Krasna voščilnica. Kombinacija all stark in ozadja je super.

    OdgovoriIzbriši
  7. Krasno si uporabila papirne koščke in ideja, da si oblekla Allstarke je fantastična! Super voščilnica je nastala :-))
    Hvala, ker ustvarjaš z nama v CRAFT-alnici ... Srečno!

    OdgovoriIzbriši
  8. Zelo lepa voščilnica....saj so itak vse tvoje s supergicami voščilnice čudovite. Imaš pa zelo obsežno barvno paleto....te čisto razumem :-)

    OdgovoriIzbriši
  9. Kako zelo lep je tvoj par `olstark` :-)...in razmazane pike še bolj pašejo zraven, kot `poštirkane`!

    OdgovoriIzbriši
  10. Wauu, krasne Allstarke, še moj sin večni uporabnik "olstartk" jo je pohvalil.
    Hvala, da jih deliš z nami v Craft-alnici. Pozdravček Lili

    OdgovoriIzbriši
  11. Allstarke v kar koli jih "oblecemo" prav vse jim pase.
    Me vesel, da ti barvna skala dobro sluzi :-)

    OdgovoriIzbriši
  12. Ko sem videla te teniske, je bila prva misel: tudi jaz bi jih imela in lej ga zlomka...smo že dve...tudi Vladka. Saj se bomo zmenile, da jih jaz nosim na lihe dneve, Vladka pa na soda dneve, da ne bo krega v hiši...obe bomo pa moderne. Bravo za idejo,. čao

    OdgovoriIzbriši
  13. Allstarke so zakon že same po sebi, ma ti si jim tokrat dala novo dimezijo :). Svetovne so!

    OdgovoriIzbriši