četrtek, 8. oktober 2015

Nasmejano dekle

Mislim, da je to prvič, da vam pokažem dve objavi naenkrat. Ker pa sem to voščilnico delala po skici pri Friday sketch challenge, sketch 101 in ker se za njihov izziv iztekajo zadnje ure, jo moram objaviti.
Izdelana je bila za eno veselo, nasmejano dekle. Tu se smeji svoji številki 40. 


notranjost voščilnice










Pozdravček. Zvonka

13 komentarjev:

  1. Zelo lepa voščilnica je nastala. Všeč mi je barvna kombinacija ki si jo izbrala in motiv, ker te kar nasmeji.
    LP Vilinke

    OdgovoriIzbriši
  2. O, še ena sladica pred spanjem! :-)) Super si sestavila voščilnico in zelo lepo sledila skici. Motiv pa je prva liga in ideja, smejati se svojim letom - neprecenljivo! :-)))

    OdgovoriIzbriši
  3. Obe objavi sta fantastični! Škatlica in voščilnica sta zelo lepo izdelani.
    Tudi mene je nasmejal motiv na prikupni voščilnici.

    OdgovoriIzbriši
  4. Res je motiv zelo simpatičen, da se smejiš svojim letom, tudi postavitev je zelo lepa, za povrh pa še tako igrive barve. Lepo.

    OdgovoriIzbriši
  5. Super je. Lepa, dodelana pa še prisrčno hudomušna. Zelo všeč.
    Lepo te je bilo spoznati včeraj.
    Pozdravček, Duši

    OdgovoriIzbriši
  6. Škatlice itak obvladaš in zelo lepo si jo izdelala, kot tudi to voščilnico z hudomušno deklico :)

    OdgovoriIzbriši
  7. Tvoja voščilnica je odlična, tako po izvedbi kot po tematiki in nasmejano dekle:) - navdušena sem. Še bolj pa sem navdušena in vesela, da sva se včeraj spoznali:) En lep pozdrav in uživaj v vikendu, Andreja V.

    OdgovoriIzbriši
  8. Tudi meni se zdi, da si odlično skombinirala sličico in številko let. Pa kaj češ drugega, kot nasmejati se 40-ki.

    OdgovoriIzbriši
  9. tale deklica me je pa kar nasmejala, super si tole naredila.

    OdgovoriIzbriši
  10. Izredno lepo si izdelala voščilnico.....krasni izrezki in motiv je zelo cart

    OdgovoriIzbriši
  11. Slikica in leta, dobra ideja. Lepa voščilnica, barvna kombinacija, dobro si sledila skico.

    OdgovoriIzbriši
  12. Sorry I'm a little late with the comments! Such a sweet card - great take on our sketch! Thanks for joining the challenge at FSC - good luck! x

    OdgovoriIzbriši
  13. Lepo si posnemala predlogo in nastala je lušna voščilnica.

    OdgovoriIzbriši