četrtek, 14. januar 2016

Servetna tehnika

Včasih sem zelo veliko delala servetno tehniko. Na zalogi imam še ogromno različnih servetkov. Z njimi sem "oblačila" steklene krožnike, skledice, slike, škatle za čaj ali kaj drugega, steklenice, odpadne škatle ali pa škatle od kave in tudi sveče. 
Zadnje čase se s tem zelo malo ukvarjam, ker večino časa porabim za izdelavo voščilnic. Vsake toliko časa pa me spet prime in tako je bilo tudi med prazniki.
Povod za servetno ustvarjanje pa je bila znankina želja po okrasitvi steklenice za 50 letnika. Potem sem pa še kar malo packala, ko sem ravno "noter padla". Je pa res, da sem malce že iz vaje.
Ko sem steklenico že oddala, sem se pa spomnila, da je niti poslikala nisem. Na srečo jo znanka še ni oddala slavljencu.







Pa še fotografije prazničnih voščilnic vam moram pokazati. Hvala vam.





Lepo bodite, bliža se vikend. Zvonka

14 komentarjev:

  1. aha, jaz imam tudi ogromno servetkov, delam pa nič kaj več ne z njimi ... ti pa obvladaš, krasno je vse tole!

    OdgovoriIzbriši
  2. Super obvladaš to servietno tehniko. Zelo lepo si okrasila steklenice.

    OdgovoriIzbriši
  3. Meni je servijetna tehnika zelo všeč, ampak mi ne uspe tako, kot bi želela. :-( Tvoji izdelki so vsi po vrsti čudoviti. Se vidi, da obvladaš. :-)
    Vidim tudi, da si imela kar nekaj dela z odpiranjem praznične pošte. :-) Čudovito si razstavila prejete voščilnice. Tudi svojo vidim med njimi. :-))

    OdgovoriIzbriši
  4. Prekrasne stvari si ustvarila in servietno tehniko zelo dobro obvladaš :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Presuper to tebi ide, ona sovica na flaši je preslatka, ja nikako da se primim salveta al ni ne vjerujem da bi mi tak dobro išlo ko tebi...
    Jako me veseli vidjeti i moju čestitku među svima, drago mi je da ti se svidjela ;)
    ♥Pozdrav Valentina♥

    OdgovoriIzbriši
  6. Seper, da te vsake toliko prime. Prav lušne stvari delaš.

    OdgovoriIzbriši
  7. Lepo si servetkala, voščilnica s ptičkom je pa sploh fensi.

    OdgovoriIzbriši
  8. Zvonka, kako super si uporabila servietno tehniko. Odlično si se lotila steklenic, tako so mnogo bolj simpatične:)Predvsem je nobl zimski trojček (tukaj si delala še v razpokani tehniki- če imam prav?) in zanimiva je tudi "oblečena" škatla. Skratka, si vsestranska in dobra:) Lep pozdrav, Andreja V.

    OdgovoriIzbriši
  9. Zvonka, prekrasne so tele steklenice v servetni tehniki. Najbolj všečkam crakle sovico. Vse so super.

    OdgovoriIzbriši
  10. Draga Zvonka, ponovi prosim to še kdaj...s pravim užitkom gledam tvojo krasno servietno tehniko in to krekiranje....samo gledam. čao

    OdgovoriIzbriši
  11. Zvonka, zares obvladaš. Tudi servietna tehnika ti gre odlično od rok. Bravo.

    OdgovoriIzbriši
  12. Pred leti sem tudi jaz nekaj delala s to tehniko, potem sem pa odkrila svet papirčkanja in se niti spomnim ne več na to :)) Krasno si ustvarjala, tudi druge stvari za nazaj, ki jih nisem komentirala (čokoladni snežaki so čisti zmagovalci). Upam, da se vidimo konec meseca v Rayherju! Hmm, s telohom si me tako navdušila, da nisem čisto prepričana, če se mu bom lahko uprla :)))

    OdgovoriIzbriši
  13. Izdelke v tej tehniki res nisi dolgo pokazala. Prav nič se jim ne vidi, da bi bila iz vaje. Meni so zelo všeč. Lp

    OdgovoriIzbriši
  14. karkoli se lotiš izdelaš brezhibno

    OdgovoriIzbriši