ponedeljek, 16. januar 2017

Nove praznične 1

Kakor veliko blogerskih prijateljic, sem tudi sama sklenila novoletno zaobljubo, da bom sodelovala na  Christmas Card Throwdown izzivu in tako že tekom leta izdelala vsaj nekaj prazničnih voščilnic, da ne bo spet decembra gužva. Tokrat je za izziv skica. Nastale so zelo preproste voščilnice.
Druga zaobljuba se nanaša na porabo krem kvadratnih osnov za voščilnice.
Lepim jih tudi k Tini v Galerijo meseca januarja (srečno novo leto 2).









Lep pozdrav do naslednjič.  Zvonka

22 komentarjev:

  1. Oj Zvoka, tole pa je bila IGRA in uživanje v njej ... če dodava še ustvarjanje?! Se vidi, da si vzgojiteljica po duši in me se začutimo na daljavo :-)))) Čudovito si ustvarjala in me spodbudila, da tudi sama sprejmem tale izziv ... Drži pesti, da mi uspe v naslednjih 4 dneh! En velik objem, Majda

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Tale Zvoka se mi je pa zatipkal ... morda pa sva povezani tudi preko zvoka ... dodajam eno meni ljubo - draga Zvonka :)
      https://www.youtube.com/watch?v=Ad9U3h2UmcA

      Izbriši
  2. Uau,si pa resno zgrabila izziv :)! Najbolj mi je všeč modra (verjetno zato,ker mi je itak modra naj barva:)). Pa novoletni cilj za porabit zaloge je tudi super:)!

    OdgovoriIzbriši
  3. Jupiii, še ena zraven pri izzivu. Lepo si začela in ustvarila lep kupček.

    OdgovoriIzbriši
  4. Tudi ti si se pridno lotila prazničnih. Le tako naprej.

    OdgovoriIzbriši
  5. Zdaj ko je zunaj čisto sneženo, tudi mene mamijo novoletne voščilnice. Tvoje so čudovite in super je ta tvoja novoletna zaobljuba.

    OdgovoriIzbriši
  6. Včasih bi rekla: "Eh te novoletne obljube!!", zdaj so mi pa všeč, in prav lušno je prebrat na vsakem drugem blogu, da boste delale novoletne čez vse leto.
    Ampak ti imaš pa visok cilj....misli narediti 100 na zalogo, ker če boš nadaljevala v tem tempu, bo številka še višja. Lepe in lep cilj.

    OdgovoriIzbriši
  7. Krasen kupček voščilnic na zalogo. Držim pesti, da boš na koncu leta lahko rekla, da si obljubo držala :)

    OdgovoriIzbriši
  8. Uf, si pa resno zastavila. Je videti kot da je že konec decembra ti pa še brez voščilnic. He,he,he.

    OdgovoriIzbriši
  9. o ja, resen štart in tako so fajn razgibane, vsaka čast!

    OdgovoriIzbriši
  10. Super namen imaš in držim pesti, da bo tako lepo in kreativno šlo do konca leta! ;)

    OdgovoriIzbriši
  11. Uf si pa resno štartala z obljubo....lepa serija voščilnic.

    OdgovoriIzbriši
  12. U super še ena več, gremo skupaj do cilja, ane? Lepe so!

    OdgovoriIzbriši
  13. Tako ste pridne s temi škatlami ... pohvale. Zastavila si zelo dobro. Lepe so. Lp

    OdgovoriIzbriši
  14. Tudi ta serija novoletnih mi je všeč zelo so enostavne.
    LP Vilinke

    OdgovoriIzbriši
  15. je vois que ce sketch t'a beaucoup inspiré Svonka, quelles superbes créations, merci de jouer avec nous chez CCT, biz

    OdgovoriIzbriši
  16. Wow you've been busy and now you have a very good start for next Christmas.
    Thanks for playing along at Christmas Card Throwdown.

    OdgovoriIzbriši
  17. O, kako zelo lepe so vse po vrsti. Krasno si interpretirala dano postavitev in se lepo poigrala z barvami. Pridna, da že polniš škatlo za december. :-)

    OdgovoriIzbriši
  18. Si pa zelo pridna Zvonka, da si že začela, lepe so :)

    OdgovoriIzbriši
  19. jej, hvala tudi tebi, ker si se tudi ti pridružila našemu prazničnemu izzivu pri Christmas Card Throwdown :-))
    Super si se lotila naše skice in všeč mi je tvoj pogled nanjo. Krasne voščilnice so nastale (ne samo ena .-))

    OdgovoriIzbriši
  20. What a terrific collection of cards using our sketch! Thanks for joining us at Christmas Card Throwdown.

    OdgovoriIzbriši
  21. Wow - you've been so busy with this sketch. What a fabulous collection already! I do like the variety of papers you've used. Great work. Sorry to be so late commenting! Thanks so much for playing along with Christmas Card Throwdown. Deborah, DT.

    OdgovoriIzbriši