nedelja, 14. maj 2017

40 let

Neobjavljeni izdelki se kar nabirajo in danes pokažem tri za okrogli jubilej - 40 let.
Najprej ena čokoladnica - bajadernica za Matejo.


Lepim jo k Tini v Galerijo meseca maja (male številke, Abeceda velike in male črke).


Voščilnica za Mojco, ki rada hodi v hribe.


In še voščilnica v močnih barvah mavrice in z lovilcem sanj - zanj, ki verjame v sanje.



Želim vam lepo nedeljo.  Zvonka

17 komentarjev:

  1. Vau, kako so vse tri lepe,.vsaka je mojstrovina.

    OdgovoriIzbriši
  2. Krasni izdelki. Še posebno všeč mi je voščilnica za Mojco, saj je na njej toliko krasnih detajlov.

    OdgovoriIzbriši
  3. Vse tako zelo krasne, a tudi mene je najbolj očarala Mojčina! Sončka pošiljam, Majda

    OdgovoriIzbriši
  4. Vse so tako krasne. Te tvoje bajadere so mi neznansko všeč. Super priidejo.

    OdgovoriIzbriši
  5. Same krasne stvari. Me je pa očarala Mojčina voščilnica z vsemi detajli, ki jih najdemo v hribih. :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Čudovite čokoladnice, hribovska, ki je res čudovita, pa seveda te barve, ki pritegnejo so prava paša za oči. Enkratno je vse kar si prikazala.

    OdgovoriIzbriši
  7. Tvoje čokoladnice so vedno tako lepe in tudi ta je med njimi. Tista za hribolazko je fantastična, super si jo sestavila z vsemi ograjami in hišicami!

    OdgovoriIzbriši
  8. Tudi mene je tista za hribolazko navdušila! Hiške kot bi prišla na Veliko planino :)! Pa tudi ostali dve sta lepi!

    OdgovoriIzbriši
  9. Zvonka, pravo pašo za oči si nam pripravila :) V prvi je še sladko presenečenje. Prava mojstrica čokoladnic si! Druga je krasna tematska, tretja pa kar žari od barv. Super!

    OdgovoriIzbriši
  10. Tako različne in tako zelo lepe. Oko se mi je ustavilo na zadnji - kar žari. Fantastična je!

    OdgovoriIzbriši
  11. Zvonka, kakšen čudovit trio je tole....prekrasne so!

    OdgovoriIzbriši
  12. Ena lepša od druge. Pohodniška pa je prava paša za oči. Lp

    OdgovoriIzbriši
  13. Čudoviti sladki, pisani in veseli izdelki.

    OdgovoriIzbriši
  14. Čudovite so vse tri :-)) Čokoladnica sladka kot vedno, za hribolazko si jo krasno sestavila in ji naredila lepo ozadje, lovilec sanj pa ima čudovito ozadje.

    OdgovoriIzbriši