nedelja, 25. junij 2017

Ena morska

Večina že težko čaka morje. Verjetno tudi dekleta iz Craft-alnice, ki so si za 188. izziv izbrale temo MORJE. Sama med vsemi šablonami, razen dveh ribic, ne premorem nič morskega. Zato sem se tokrat bolj poigrala s tehnikami. Papir sem pobarvala s tremi različnimi barvami distress blazinic, ga posprejala z vodo pomešano s perfect pearls, nato pa s strukturno pasto in Tinino plastično šablono bokeh naredila pike. Morje sem izdelala iz ostankov barvnega drobnega peska, ki sem ga pred leti kar dosti uporabljala. Posula sem ga v dveh delih na obojestransko lepilno folijo, v katero sem prej z olfa nožem zarezala vijuge. Še nekaj okraskov, ribica, napis iz papirja in moos gumija in to je vse.




Takole izgleda pesek.
Lepim jo k Tini v Galerijo meseca junija - plastična šablona, čestitke.

Pozdrav.  Zvonka

14 komentarjev:

  1. Krasno morsko voščilnico si pričarala :)

    OdgovoriIzbriši
  2. vau, prekrasna, čisto posebno ozadje!

    OdgovoriIzbriši
  3. Dobro izpade ta pesek za morske voščilnice. Čudovita je.

    OdgovoriIzbriši
  4. uauu res lepa, ozadje je fenomenalno!

    OdgovoriIzbriši
  5. Krasna je tvoj morska voščilnica in zelo lepo ozadje si naredila :-))
    Vesela sem, ker ustvarjaš z nami v izzivu CRAFT-alnice … Srečno!

    OdgovoriIzbriši
  6. U, kako lepo si se poigrala z ozadjem. Fantastično izpade tale pesek. :-) Me prav vabi na morje. :-)

    OdgovoriIzbriši
  7. Čudovita igra barv in tehnik. Prav nič se ne pozna pomajnkanje morkih šalon.Krasno voščilnico si sestavila.
    Hvala, da si z nami v Craft-alnici. Lp Lili

    OdgovoriIzbriši
  8. V tvojih morskih globinah se vse prav simpatično blešči in odseva. S tehnikami nisi skoparila in voščilnica je prav "in".

    OdgovoriIzbriši
  9. Sem tudi sama tako opazila ozadje, ki je fantastično. Prelepa morska voščilnica je nastala.

    OdgovoriIzbriši
  10. Odlično si uporabila ta pesek in ustvarila morje.

    OdgovoriIzbriši
  11. Uauuu koliko različnih tehnik. Čudovita je in vidi se, da je bilo vloženega veliko truda in predvidevam časa :) Srečno!

    OdgovoriIzbriši
  12. Uau, čudivito!! si tole ustvarjala, hvala, ker deliš z nami v CRAFT-alnici, lp, T.

    OdgovoriIzbriši
  13. Krasno si pričarala morsko globino in ribica se prav fino počuti tukaj. Hvala, da si se nam pridružila v CRAFTalnici.

    OdgovoriIzbriši
  14. Super morsko voščilnico si izdelala.
    Hvala, da si se pridružila izzivu.
    Pozdravček,
    Tina

    OdgovoriIzbriši