ponedeljek, 10. julij 2017

Za lastno dušo

Že v tej objavi sem napisala, da je moja voščilnica za lastno dušo lahko s sivko ali s kavo. Zadnjič je bila s sivko, danes pa s kavo.
Zato jo prijavljam na 189. izziv Craft-alnice, kjer nam je tokrat Tanja postavila temo - voščilnica za lastno dušo.
Ker pa sem jo izdelala tudi po skici #295 pri Freshly Made Sketches, jo prijavljam še na njihov izziv.


Ker sem bila že ravno pri delu, sem izdelala še dve.




Zadnjo prijavljam tudi k Tini v Galerijo meseca julija - rez. šablona zate.

Pozdrav.  Zvonka

12 komentarjev:

  1. No, fino mi delaš lušte po kavi. Zdaj si grem eno nardite 😄
    Lušna voščilnica za dušo in hvala da si se nam spet pridružila.

    OdgovoriIzbriši
  2. Lušti res - pravi lušti in vem, da nama enkrat en dan uspe kofetkat na počasi :-)))
    Čudovite so vse, tista s pikami, pa... saj veš, je podobna eni še prav posebej čudoviti ;-)
    Pikast dan ti želim, Majda

    OdgovoriIzbriši
  3. Kako simpatični voščilnici in uživanje ob kavici upam, da se nama kmalu uresniči - vidiš, sva že dve (gledam zgoraj pri Majdi:). Seveda je kavica tvoja "ljubezen", zato na zdravje z njo:). Pozdravček, Andreja

    OdgovoriIzbriši
  4. Evo, še ena kofetarica se javlja. Najbolj mi prija zjutraj, si jo skuham in pokukam k vam ustvarjalkam, tako za dušo....Čudovite voščilnice, samo ja, ona s pikicami je pa še prav nekaj posebnega.

    OdgovoriIzbriši
  5. Te tri so za prave kafetarice. Mislim, da se nas veliko takih najde. :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Iiiii, kako so "fletne", ampak rdeča s pikami pa pri meni zmaga!!!

    OdgovoriIzbriši
  7. Predno sem odprla tvojo stran, sem ugibala kakšna bi bila tvoja za dušo narejena voščilnica... Kako dobro te poznam? No rekla sem si sivko ima rada, ampak posebno rada pa ima razne lončke. Sicer sem potem prebrala da si naredila s sivo (jo še pogledam), ampak zmotila pa se nisem. Zelo so lepe vse tri, ampak meni je najbolj všeč pikasta.

    OdgovoriIzbriši
  8. Prav lepe skodelice kavice so nastale☺ Srečno☺

    OdgovoriIzbriši
  9. Vse tri so zelo luštne in lahko bi bila tudi za mojo dušo, saj brez kave ne gre :-))
    Vesela sem, ker ustvarjaš z nami v izzivu CRAFT-alnice … Srečno!

    OdgovoriIzbriši
  10. Skodelice in kava, odlična kombinacija :). Vse tri so krasne. Lp

    OdgovoriIzbriši
  11. Oja, tele s kavo so pa tud za mojo dušo. Krasne in res čist kofetarske.
    Hvala da si z nami v Craft-alnici. Lp Lili

    OdgovoriIzbriši