torek, 17. oktober 2017

CAS po skici

Pri Craft-alnici se 196. izziv glasi SKICA. Zadnje čase mi na žalost le redko uspe ujeti razne izzive in tudi danes lovim zadnje ure tega izziva. Mi je bila pa všeč cas varianta in podana skica in sem izdelala kar tri podobne voščilnice. Prvo prijavljam na njihov izziv. Naj vam dobra vila natrosi veliko sreče.



Voščilnico lepim tudi k Tini v Galerijo meseca oktobra, saj je napis njen.

Lep pozdrav.  Zvonka

11 komentarjev:

  1. Same lepotičke so nastale. Te vile so res lušne, samo bi pa sedaj najraje spila kakšno kavo s smetano :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Super so. Tale skica je tudi mene spodbudila k ustvarjanju.

    OdgovoriIzbriši
  3. zelo lepe in domiselne so prav vse.

    OdgovoriIzbriši
  4. Zelo so lepe. Prav vsaka izmed njih mi je všeč!

    OdgovoriIzbriši
  5. Zvonka, vse tri so tako simpatične...super si uporabila skico!

    OdgovoriIzbriši
  6. Krasne so Zvonka in krasno je, da sva se pred dnevi srečali za nekaj trenutkov :-)
    Upam, da kmalu spet za kakšen klepet, Majda

    OdgovoriIzbriši
  7. Tole je pa super, bravo za ustvarjanje po skici. Lepe so prav vse.

    OdgovoriIzbriši
  8. Čudovite CAS voščilnice si naredila. Všeč mi je kako si se lotila naše skice :-))
    Vesela sem, ker ustvarjaš z nami v izzivu CRAFT-alnice … Srečno!

    OdgovoriIzbriši
  9. Krasne enostavne. Lepo si jih skombinirala.
    Hvala, da si se nam pridružila v Craft-alnici. Lp Lili

    OdgovoriIzbriši