četrtek, 14. december 2017

Hvala, hvala...

Hvala vsem vam drage blogrske prijateljice, ki ste me tudi letos razveselile in počastile s svojimi voščilnicami in izdelki. Zelo zelo sem jih bila vesela. Saj veste kako je lepo odpirati voščila in občudovati vaše unikatne voščilnice.



Prejela sem še štiri voščilnice. Hvala iz srca tudi vam.


Lep pozdrav.  Zvonka

8 komentarjev:

  1. Vse najboljše Zvonka. Jaz sem te očitno spregledala na seznamu. Bom pa rojstno dnevno voščilo vključila v novoletno voščilnico. Upam, da tudi šteje ;-)

    OdgovoriIzbriši
  2. Vse najboljše za te, vse.....) - še dobr da me ne slišiš ko pojem, imam glas kot Lojzi Arm.:). Pozdravček k tebi, Andreja

    OdgovoriIzbriši
  3. Kako lepo. Moja še čaka da ti jo osebno izročim, te objamem in voščim tako kot se spodobi... draga prijateljica.

    OdgovoriIzbriši
  4. Lep kolaž si pripravila. In še vsako voščilnico si opremila z imenom pošiljateljice. Kako pozorno.
    P.s. preveri prosim kako je z mailom - kaj ti pokaže. Saj veš tisto o čemer sva se včeraj pogovarjali.

    OdgovoriIzbriši