nedelja, 21. januar 2018

Čokoladnice

Veliko različnih čokoladnic sem že izdelala in v mapi se je zadnje čase nabralo kar nekaj še neobjavljenih. Razlikujejo se po tematiki, velikosti, barvi in vsebini.







 Prijavljam jo na izziv scrapping4funchallenges.blogspot.si/2018/01/challenge-107-anything-goes



Lepim k Tini v Galerijo meseca januarja, saj sem na vsaki uporabila več njenih šablon.

Pozdrav do naslednjič.   Zvonka

16 komentarjev:

  1. Krasne so, ampak zadnja, s kartami pa zmaga! Sama sicer ne igram pokra, ampak sklepam, da je na prvi strani zmagovalna kombinacija :)!

    OdgovoriIzbriši
  2. Takoj po prebrani objavi sem mogla najprej it po čokoladico, ker se mi je tako zaluštala.
    Krasne čokoladnice so nastale, sploh za Tinka in Simona.

    OdgovoriIzbriši
  3. Lepa zbirka. Krasne so in res "uporabno" sladko darilo.

    OdgovoriIzbriši
  4. Beautiful creations
    Thank you for your lovely entry at Scrapping4funChallenges
    Rachelle DT
    https://scrapping4funchallenges.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  5. Malo sem te že pogrešala s tvojimi čokoladnicami, pa vidim, da si bila zelo pridna. Zelo pester izbor in vsaka je mala mojstrovina.

    OdgovoriIzbriši
  6. Kako so dobre te čokoladnice ...zunaj in znotraj!!! Ampak tale s kartami mi je pa najbolj všeč....le s čim vraga se ukvarja Simon????:-))

    OdgovoriIzbriši
  7. Krasne so, vsaka posebej! Lepo si se potrudila!

    OdgovoriIzbriši
  8. You have been busy by making all these nice cards!
    Lia, DT S4F

    OdgovoriIzbriši
  9. Tvoje čokoladnice so zakon. Vedno jih je užitek pogledati. Tale s kartami je tudi meni najlepša. :-)

    OdgovoriIzbriši
  10. Uf, to pa je zaloga Zvonka. Ena je lepša od druge. Sploh si pa zame vzor kar se tiče izdelovanja čokoladnic in s tvojo pomočjo so sedaj tudi zame lažji in pogost izziv.

    OdgovoriIzbriši
  11. Spet serija samih lepotičk. Zdaj grem pa po čokoladico :)

    OdgovoriIzbriši
  12. U kakšna čudovita zbirka. Prav vse po vrsti so nekaj posebnega!

    OdgovoriIzbriši
  13. Zvonka...kolike krasote na kupu. Sploh ne vem, kaj naj gledam...vse je tako lepo dovršeno!!! ...kako si uporabila Hura, Šola! me pa sploh navdušuje.

    OdgovoriIzbriši
  14. Lovely work,
    Thank you for Joining us at Scrapping4funChallenge and waiting to see next time.

    Hugs
    Meena S4F DT

    OdgovoriIzbriši
  15. beautiful bunch of cards, each one is pretty. Thanks for playing along with us at Scrapping 4 Fun Challenge.Hope to see you again
    Shylaa DT@S4F
    Adhiraacreations

    OdgovoriIzbriši