četrtek, 21. junij 2018

Venček na prvi poletni dan

Danes je prvi poletni dan, poletni solsticij, najdaljši dan v letu.
Pri 52 Christmas card throwdown želijo tokrat videti venčke /wreaths. In sem izdelala dve voščilnici z venčkom.




Lepim ju tudi k Tini v Galerijo meseca junija - napis vesele praznike, valoviti pravokotnik s šivi, pentlja.

Pozdrav.  Zvonka

7 komentarjev:

  1. Kako očarljiva venčka Zvonka - ravno pravšnja za današnji najdaljši dan v letu ... Si se sprehodila med praprotjo in doživela spoznanje razumevanja živalske govorice??? Meni ni uspelo - sem honorarna čistilka "Fata", ki čisti za našim pleskarjem ...
    Naj se tvoj dan nadaljuje pravljično, Majda

    OdgovoriIzbriši
  2. Lepi voščilnici sta nastali. Me prav veseli, da ti je spet uspelo naredit nekaj za novoletno škatlo.

    OdgovoriIzbriši
  3. This simple design really shows off your delicate wreath. The stamp for your words is beautiful. Thanks you for joining in at 52CCT

    OdgovoriIzbriši
  4. Čudovita venčka si spletla. Všeč mi je kraft osnova.

    OdgovoriIzbriši
  5. Zvonka, zelo lepo si naredila venček :-)) Všeč mi je tvoja CAS praznična voščilnica.
    Hvala, ker si se nam pridružila pri 52 Christmas Card Throwdown.

    OdgovoriIzbriši
  6. These are lovely, clean cards - they have a very natural feel. Thanks for joining in with the 52 Christmas Card Throwdown.

    OdgovoriIzbriši
  7. Simple, yet elegant! Thank you for taking part in our 52 Christmas Card Throwdown Challenge - Myrna DT

    OdgovoriIzbriši