ponedeljek, 13. avgust 2018

Torbice

Zdaj med dopustom je več časa in sem se lotila izdelave torbic. Lahko jo izročite kot voščilnico, lahko pa vanjo položite čokoladne bonbone, darilno kartico, bon, nakit ali kakšno drugo pozornost.



Pozdrav.  Zvonka

7 komentarjev:

  1. Zelo lepe in elegantne. Takšnih se ne bi branila tudi pravih :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Hudo - lušpkane vse po vrsti :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Tole je pa "močna" in sladka zaloga. Bravo!

    OdgovoriIzbriši
  4. Tudi mene že dolgo mamijo takšne torbice, imam celo izrez. Tvoje so mi v pravi navdih ker so naravnost čudovite.

    OdgovoriIzbriši
  5. Kar dizajnerskih si se lotila, kaj? Na podobne (a ponaredke) pogosto naletim na dopustu, pa me nikoli ne premamijo. Tvoje pa so me - tista v belo bež kombinaciji bi se mi odlično podala ;-)
    Uživaj v odklopu, Majda

    OdgovoriIzbriši
  6. Res so zelo lepe in zelena je že pri meni. Sladkih dobrot v njej pa je že zmanjkalo... 😀

    OdgovoriIzbriši