četrtek, 3. januar 2019

Po skici

Po skici 208 Feeling sketchy sem izdelala zimsko voščilnico s simpatičnimi snežaki. Zdaj ko sem jih po dolgem času spet našla, jih kar ne morem nehati uporabljati. Podlago sem embosirala s štempiljko ozadja snežink.


Zaradi Tininega napisa srečno, jo lepim v Galerijo meseca decembra.

Pozdrav.  Zvonka

8 komentarjev:

  1. Res so simpatični in krasno snežinkasto ozadje, hvala, da si z nami pri Feeling Sketchy.

    OdgovoriIzbriši
  2. Čudoviti so ti tvoji snežaki!
    Prijeten ponoven začetek ti želim, Majda

    OdgovoriIzbriši
  3. Krasno kot vedno - Zvonka želim ti srečno in uspešno leto!
    lp

    OdgovoriIzbriši
  4. Pa so res simpatični tile možakarji!!! In Zvonka kar še vztraja pri novoletnih!!!! Vse dobro ti želim.

    OdgovoriIzbriši
  5. Vidim, da se imajo lepo in uživajo. Lepa voščilnica s simpatičnimi snežaki.

    OdgovoriIzbriši
  6. Krasno čestitko si naredila :-)) Všeč mi je kako si uporabila našo skico. Hvala, ker se igraš z nami pri Feeling Sketchy.

    OdgovoriIzbriši
  7. Lovely work. Thank you for joining the Feeling Sketchy challenge. Hope to see you again next time.

    OdgovoriIzbriši
  8. Vse si zelo lepo skombinirala v krasno voščilnico. Krasna voščilnica! Všeč mi je . Hvala, ker sodeluješ na izzivu Feeling Sketchy. Upam, da boš tudi v bodoče sodelovala na naših izzivih!

    Lep pozdrav

    DT Maja

    OdgovoriIzbriši