četrtek, 17. januar 2019

Take okrogle - drugič

Ne dolgo nazaj sem vam pokazala prvi del voščilnic za okrogle rojstne dneve. Danes nadaljujem.

Za Milko in njenih 50 je nastala škatlica presenečenja.




Vili veliko dela v gozdu z lesom in je praznoval 40, pa sem pozabila poslikati notranjost.


Rajko pri svojih 70. rad potuje, kolesari in je pravi gentleman. Zanj je po želji naročnice nastala dvojna kuverta z voščilnico.


Ružica pa nadvse obožuje cvetje.



Zadnjo lepim k Tini v Galerijo meseca januarja - male številke, pentlja, mala in velika abeceda, čestitke.

Tako, čisto malo sem spraznila lansko mapo neobjavljenih, da jo ne bi razneslo.

Pozdrav.  Zvonka

7 komentarjev:

  1. Cela kolekcija z zelo različnimi tematikami. Vse po vrsti so lepe, tista za Ružico mi je pa TOP. Sončnice nikoli ne razočarajo :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Zvonka, ena lepša od druge. Obdarovanci so prav gotovo navdušeni!!!
    lp

    OdgovoriIzbriši
  3. Uau, čisto navdušena nad vsemi in nad vsako posebej. Prekrasne so vse!
    Za traktor imaš to rezalno šablono? Naš tamali je čisto navdušen nad traktorji in sem že razmišljala, da moram nekaj nabavit do maja, pa še nisem nikjer nič pametnega zasledila... Tvoj traktor je super!

    OdgovoriIzbriši
  4. Izjemno lepo! Obe škatlici presenečenja, dvojna kuverta in čudovite sončnice so prava paša za oči. Lepo si pocartala slavljence. :-)

    OdgovoriIzbriši
  5. Vau, krasen nabor voščilnic, tako različne in vse čudovite!

    OdgovoriIzbriši