petek, 25. januar 2019

Tiha noč pri 52CCT

Tokrat mi je uspelo izdelati samo eno voščilnico za izziv 52 Christmas card throwdown, pa še s to nisem preveč zadovoljna. Tema izziva je silent night/ tiha noč.




 


 Pozdrav.  Zvonka


5 komentarjev:

  1. Lepa je in elegantna. Meni je všeč tudi zato, ker si uporabila samo zlato in črno barvo. Vse pohvale za vstrajnost pri izzivu. :-)

    OdgovoriIzbriši
  2. Meni je pa zelo všeč. Izrez v zlati barvi se mi zdi naravnost čudovit in zelo lepo paše na temno ozadje.

    OdgovoriIzbriši
  3. Your simple design suits this theme perfectly, and the starry background is beautiful. Thanks for joining in with the 52CCT this week.

    OdgovoriIzbriši
  4. Very pretty starry sky. Thank you for taking part in our 52 Christmas Card Throwdown Challenge - Myrna DT

    OdgovoriIzbriši
  5. Meni je pa zelo všeč. Krasno si kombinirala dva "močna" paprja. Lepo pride.
    Hvala, da si se nam pridružila pri 52CCT. Goga

    OdgovoriIzbriši