sobota, 16. marec 2019

Medenjak/gingerbread man

Voščilnica z zimskimi drevesi je zmagala na izzivu 52 Christmas card throwdown in Alison me je povabila za gostjo današnjega izziva, ki se glasi gingerbread man/ medenjak. Goga je izbrala temo tega tedna.
S sizzixovo šablono sem  možička izrezala 7x iz natur papirja in plasti zlepila skupaj, da sem dobila debelino piškota. Nato sem ga izrezala še iz belega papirja, pobarvala detajle in jih prilepila na zgornjo plast.
Upam, da vam je moja voščilnica všeč in da boste sodelovale na izzivu s svojimi kreacijami.



Lepim k Tini v Galerijo meseca marca - štampiljke veselje ob praznikih.

Pozdrav.  Zvonka

5 komentarjev:

  1. Čudovito si ustvarjala kot gostujoča oblikovalka - čestitke za gostovanje in seveda za nadvse imenitno voščilnico! Piškotek je kot pravi in lušti ... ne vem, če bom preživela vse vaše sladke objeve ;-)
    Prijeten vikend ti želim, Majda

    OdgovoriIzbriši
  2. Quel appétissant petit bonhomme de pain d'épices Zvonka, joyeux et tout à fait charmant, merci d'être notre guest désigner cette semaine, biz

    OdgovoriIzbriši
  3. Čestitke za gostovanje. Lepo si se poigrala s šablono medenjaka in nastala je krasna voščilnica. Ozadje si domiselno izdelala, všeč pa mi je tudi, da si uporabila tradicionalne barve. :-)

    OdgovoriIzbriši
  4. I love this fun, bright card and the fact that your little man looks like a real biscuit. Thank you for being our guest designer at 52CCT this week. x

    OdgovoriIzbriši
  5. Aaaa, kako luštkani so ti medenjaki. Super si sestavila celo voščilnico.

    OdgovoriIzbriši