petek, 22. marec 2019

Rojstni dan

Ravno so prišle ven Tinine marjetice, ko je praznovala Barbara in ni bilo vprašanja kaj bo na voščilnici.


Lepim k Tini v Galerijo meseca marca - marjetice, zaobljena bordura.

Včeraj je praznovala Majda in da ne bodo spet marjetice, sem uporabila tulipane.


Prijavljam jo na izziv craftycatzweeklychallenge.blogspot.com/2019/03/crafty-catz-challenge-454-atg.

Pozdrav.  Zvonka

11 komentarjev:

  1. Lepi sta! Si me spomnila na tulipane, jih moram dati na plano, preden bo spet poletje:)!

    OdgovoriIzbriši
  2. Saj ni važno al so tulipani al pa marjetice....obe šabloni si tako lepo uporabila in da je užitek pogledat tvoje pušeljce.

    OdgovoriIzbriši
  3. Krasotici. Navdusena sem nad barvanjem . Prfektno.

    OdgovoriIzbriši
  4. Marjetice ali tulipani, krasno oboje.

    OdgovoriIzbriši
  5. Obe sta čudoviti. Krasno si senčila izreze in jih tako lepo in natančno sestavila.

    OdgovoriIzbriši
  6. 2 really pretty cards, thanks for sharing at Crafty Catz challenge
    Tilly

    OdgovoriIzbriši
  7. Čudoviti sta. :-) Všeč mi je bordura, ki si jo uporabila na prvi. Rdeča zalivalka z belimi pikami pa je zakon. :-) Tulipani so pa vedno moderni in lepi.

    OdgovoriIzbriši
  8. S pikasto kanglico nikoli ne zgrešiš :-)

    OdgovoriIzbriši
  9. Thank you for sharing your lovely projekt with us at Crafty Catz this week, good luck in the draw! Zora

    OdgovoriIzbriši
  10. Zvonka, kako sta mi lepi...tako zelo lepo si osenčila sredine marjetk in nato še marjetke z zeleno...svetovno!!!

    OdgovoriIzbriši