torek, 19. november 2019

MŠPU 7/5

Tokratna naloga MŠPU se glasi - ustvarite kakšno pisano ozadje in ga kreativno uporabite.
Ozadja sem naredila z distress oxidi, tri sem uporabila za voščilnice, iz dveh pa sem izrezala obesek snežinke z vmesno plastjo kappa plošče za boljši 3d izgled.


Zaradi uporabljenih Tininih šablon in štampiljk jih lepim v Malo šolo prazničnega ustvarjanja, Tinino Galerijo meseca novembra in v žreb za Tinino novo kolekcijo.

Pozdrav.  Zvonka

7 komentarjev:

  1. Lepo si se poigrala z distress oxid-i in nastala so tako vesela pisana ozadja. Takšna pisana snežinka je prav super.

    OdgovoriIzbriši
  2. Zvonka, kakšne lepe bare si kombinirala med seboj!!! Tako so mi všeč pisane praznične voščilnice in rdeče zelena snežinka!

    OdgovoriIzbriši
  3. Kako zelooooo pisano je pri tebi. Barvito praznično na kvadrat! Naj otrok v tebi čim večkrat pride na plan ;-)
    Lepo, lepo bodi, Majda

    OdgovoriIzbriši
  4. Krasna ozadja si ustvarila. Zelo mi je všeč preprosta bela snežinka na pisanem ozadju. Tudi obesek je fantastičen. :-)

    OdgovoriIzbriši
  5. Kako lepa ozadja na voščilnicah. Obesek mi je še posebej všeč. Lp

    OdgovoriIzbriši
  6. Čudovite barve in krasni izdelki.

    OdgovoriIzbriši