ponedeljek, 9. marec 2020

Kolekcija bodijev za punčke

V soboto sem prvič vzela v roke Tinine šablone otroški body in kot je pri meni že navada, nisem ostala pri enem izdelku, pač pa sem jih naredila pet. In prvi je že odšel, da razveseli starše novorojenke Mije. Naknadno sem dodala še njeno ime.




Lepim k Tini  v Galerijo najlepšega para - otroški body, štampiljke iz kompleta veselje ob rojstvu.


Pozdrav.  Zvonka



10 komentarjev:

  1. Kako zelo prikupna serija čudovitih bodijev. Sem si sedaj tudi jaz nabavila šablono, samo še malo časa rabim in na delo...

    OdgovoriIzbriši
  2. Jej, kako zelo lepo si sešila bodije za dojenčice! Že vem, kam bom šla po ideje. :-)

    OdgovoriIzbriši
  3. Kakšna super lepa serija in zanima me, kako bomo druge ustvarjale, ko si pa pokupila prav vse zaloge blaga za bodije.
    Upam, da se bomo znašle;), lep pozdrav Andreja

    OdgovoriIzbriši
  4. Ja pa iiii. Sploh ne vem, kateri mi je lepši in bolj ljubek. Res moram nabaviti to šablonico. Krasni bodiji.

    OdgovoriIzbriši
  5. Tvoji bodiji so čudoviti. Se strinjam s predhodnicami, ostale lastnice šablone bomo imele resne težave ob tvojih lepotičkah.

    OdgovoriIzbriši
  6. Kako so lepi!! Izbrala si vrhunske pairje in jih tudi tako lepo kombinirala med sabo.

    OdgovoriIzbriši
  7. Res nadvse prikupna serija čestitk. Lp

    OdgovoriIzbriši
  8. ii luštna serija, moje šablone so še zapakirane :-(

    OdgovoriIzbriši
  9. Oppa, tole pa je mojstrsko krojenje in šivanje. Škoda, ker kolekcije ne delaš v večjih številkah ;). Všečkam na polno tako nabor pairjev, kot samo izvedbo bodijev :).

    OdgovoriIzbriši
  10. Zvonka, kuku. :)
    Nadvse ljubki in prisrčni bodiji za male princeske so nastali v tvoji šivalinici, no mislim ustvarjalnici :) Imam ravno na svoji mizi še nedokončane dekliške bodije. Mislim, da sem sedaj dobila navdih, da jih dokončam :)

    OdgovoriIzbriši