petek, 10. april 2020

52CCT po skici

V predalu že dolgo prelagam praznične slikce lily of the valley. Od zadnjega izziva sem imela izrezana okna, potem pa itak izziv zamudila in končno sem to spravila skupaj in jih prijavljam na izziv 52CCT - aprilska skica/ april sketch.






Lepim k Tini v Galerijo meseca aprila - bodika iz seta Cvetoči prazniki.

Pozdrav.  Zvonka

7 komentarjev:

  1. Luštna zbirka. Jaz sem ta teden zamudila kar nekaj izzivov, me je služba preveč okupirala, da ni bilo energije za vse. Ampak bodo ideje že prišle na vrsto, kot se je super izšlo pri tebi.

    OdgovoriIzbriši
  2. Krasno si uporabila pripravljen material in naredila pravo zalogo :-)
    Všeč mi je, ker so pisane, barvite in tako zelo praznične.
    Prijazne praznike ti želim, polne pirhov in dišeče potice, Majda

    OdgovoriIzbriši
  3. Uau, kakšna super zbirka! Lepe so vsepo vrsti!

    OdgovoriIzbriši
  4. Beautiful card! Thank you for joining us at Christmas Card Throwdown.

    OdgovoriIzbriši
  5. Čudovite so tvoja praznične voščilnice in zelo všeč mi je kako si se lotila naše skice :-))
    Hvala, ker ustvarjaš z nami pri 52CCT!

    OdgovoriIzbriši
  6. Wauu, cela serija. Krasno si jih sestavila.
    Hvala, da si se nam pridružila pri 52CCT. Goga

    OdgovoriIzbriši
  7. Kako so mi lepe...tiste sličice za oknom so mi tako všeč!

    OdgovoriIzbriši