nedelja, 17. maj 2020

Metulj 2

Za 260. izziv Craft-alnice na temo metulj, je nastala še ena voščilnica. Papir whitewash sem embosirala s srajčko metuljev, ga "pošmirglala", da so metulji prišli do izraza, dodala trakec s pentljo in izrez metulja.


Lep pozdrav.  Zvonka

6 komentarjev:

  1. Čudovito frfotajočo voščilnico si izdelala. Všeč mi je ozadje iz reliefnega papirja, navdušena pa sem tudi nad barvo.

    OdgovoriIzbriši
  2. Še dobr, da si med ustvarjalkami, ki imajo že kilometrino, tako sem sedaj pri tebi tudi prvič videla in slišala za to tehniko. Super izgleda, tako odtisnjeni del kot barve;). Lep pozdrav in objem Andreja

    OdgovoriIzbriši
  3. Ojej, kako je ljubka ta voščilnica. Za kakšno prikupno deklico....

    OdgovoriIzbriši
  4. Všečkam tvoje "šmirglanje" - res lepo pudari metulje. tisti na sredini pa da piko na i prikupnosti voščilnice :).

    OdgovoriIzbriši
  5. Krasna je tvoja voščilnica z metulji :-))
    Vesela sem, ker ustvarjaš z nami v izzivu CRAFT-alnice … Srečno!

    OdgovoriIzbriši
  6. Čudovita voščilnica z metulji je nastala. Hvala, ker si se nam pridružila pri CRAFT-alnici, kjer maja gostujem jaz kot mesečna gostja.

    OdgovoriIzbriši