sobota, 2. maj 2020

Torbica

K tej objavi me je spodbudila ArtMBR -  https://artmbr.wordpress.com/2020/05/02/2-maj-svetovni-dan-scrapbookinga/

Pred časom je praznovala prijateljica in za darilo dobila torbico. Čeprav imam šablono že dolgo časa doma, sem jo tokrat prvič uporabila. Vanjo se lahko spravi darilna kartica, čokoladni bonboni ali kaj drugega.



Prijavljam v Veselo hiško - naj cveti.
Lepim tudi k Tini v Galerijo meseca aprila - pentlja, voščilo.

Pozdrav.  Zvonka

7 komentarjev:

  1. Simpatična torbica s krasnim cvetom. Če bi lahko zbirala vsebino, sem 100 % za čokoladne bonbone.

    OdgovoriIzbriši
  2. Čudovita torbica. Všeč mi je oblika in tople sončne barve. Tale cvet rumene vrtnice pa je neverjeten.
    Hvala, da si svojo mojstrovino razstavila tudi v Veseli hiški.
    Valerija

    OdgovoriIzbriši
  3. Kako je pa tole luškano :). Si priklicala sonček v to deževno soboto :).

    OdgovoriIzbriši
  4. u kako energijska je, hvala, ker sodeluješ v Veseli hiški

    OdgovoriIzbriši
  5. Krasna torbica, tako igrivo in toplo delujejo barve, ki si jih izbrala. Zelo lepo si jo okrasila. Hvala, ker si se nam pridružila v Veseli hiški. Pozdrav Janja DT

    OdgovoriIzbriši
  6. Zvonka, čudovito torbico si izdelala in jo okrasila s prelepim cvetom. Jaz bi tudi za vsebino izbrala čokoladne bombone. :-) Hvala, ker si se nam pridružila v Veseli hiški. Sonja

    OdgovoriIzbriši
  7. Hja, tudi jaz imam kar nekaj še nesprobanih šablon....Zvonka zelo lepo si uskladila vse elemente in barve in rumena rožica je čudovita. Hvala, da si nas obiskala v Veseli hiški. Objem, Veana R.

    OdgovoriIzbriši