sobota, 5. december 2020

Praznični čas

 November res ni bil moj mesec, ustvarjalna muza me je zapustila, bili so težki in čudni dnevi in včeraj sem končno spet začela z ustvarjanjem.  Izdelala sem kar nekaj voščilnic s troslojnimi štampiljkami  od Nellies.






Prijavljam jih v Veselo hiško na njihov 13. izziv in k Tini v Galerijo meseca decembra.

Pozdrav.  Zvonka

4 komentarji:

  1. Čudovite so :)
    Imam pa tudi sama iste težave. Lovim se med obilico dela za službo, šolanjem doma. Za ustvarjanje ni bilo prave energije.

    OdgovoriIzbriši
  2. V tej čudni situaciji je včsih težko najti inspiracijo. Kljub vsemu mislim, da ti je zelo dobro uspelo. Izdrala si čudovito štampilko in nastal je prekrasen šopek toplih božičnih voščilnic. Lepo, da si se nam pridružila v Veseli hiški. Pozdrav Janja DT

    OdgovoriIzbriši
  3. Prekrasne voščilnice. Venčki so tako lepi. Pozdrav Tamara

    OdgovoriIzbriši
  4. Uuuauuu, kako velika serija prekrasnih voščilnic. Popolnoma sem navdušena nad njimi. Prekrasne štampiljke. Hvala, da si se pridružila prazničnemu izzivu v Veseli hiški.

    OdgovoriIzbriši