torek, 26. januar 2021

Dve ptičji

 Tokrat sem s skoraj istimi pripomočki izdelala eno zimsko in eno pomladno s ptički.

Pri zimski sem uporabila Tinino ptičjo hišico in plastično šablono Drobne snežinke preko katere sem nanesla 3D akrilno pasto z ledenim sijajem. Pri pomladni pa sem dodala listke od rezalne šablone Drevo in note od kompleta štampiljk Ob rojstnem dnevu.

Lepim k Tini v Galerijo meseca januarja

in na 277. izziv Craft-alnice - karkoli.



Zaradi uporabljenih napisov iz kompleta štampiljk  Ustvarjalnega dotika ju lepim v njihov januarski idejnik 2021.


Pozdrav.  Zvonka


7 komentarjev:

  1. Všeč mi je, da si z enakim materialom ustvarila dva letna časa na voščilnici! Hvala, ker sodeluješ pri CRAFT-alnici

    OdgovoriIzbriši
  2. Krasna so tvoje "zimske" voščilnice :-))
    Vesela sem, da ustvarjaš z nami v izzivu CRAFT-alnice ❤️

    OdgovoriIzbriši
  3. Čudoviti sta. Krasna zimska scena in te svetleče snežinke zimsko še dodatno obogatijo. Zelo lepa pa tudi pomladna...

    OdgovoriIzbriši
  4. Tolk sta simpatični in prov fino je, da si le potegnila šablono iz škatle in iz nje obrisala prah:)))). Škoda bi jo bilo samo šparat. Lepo si z njo počastila dva letna časa. LP Andreja

    OdgovoriIzbriši
  5. Imenitna ideja kot poklon letnim časom - zdaj čakam še poletno in jesensko ;-)
    Čudoviti sta, naj bo čudovit tudi tvoj teden, Majda

    OdgovoriIzbriši
  6. Prav lepo je videti, kako si z nekaj spremembami ustvarila dve krasni voščilnici. Lp

    OdgovoriIzbriši