četrtek, 16. september 2021

Hišice na modrem

 Še vedno sem pod vtisom velike sreče, ki me je doletela z žrebom celotne  kolekcije jesen- zima 2021  Najlepšega para in vsakič ko se spomnim na to, se mi usta razlezejo do ušes. Danes mi je poštar prinesel paket in seveda je bilo treba takoj vsaj malo sprobati novosti. Tako je nastala današnja voščilnica po skici 503. Freshly made sketches in po barvnem izzivu pri 52 Christmas card throwdown, kjer želijo videti tri odtenke modre.




Ker sem uporabila izdelke Tine - Najlepši par, jo lepim v Galerijo meseca septembra, saj sem uporabila rezalne šablone snežinke, štampiljke in rezalne šablone zimska vasica, rezalne šablone srečno novo leto 3.

Pozdrav.  Zvonka

10 komentarjev:

  1. Čudovito si otvorila novosti Najlepšega para. Prav vesela sem zate. Res ti privoščim to srečo. Bravo!

    OdgovoriIzbriši
  2. Čudovita je tvoja modra praznična voščilnica :-)) Všeč mi je, kako si uporabila naše barve!
    Hvala, ker ustvarjaš z nami pri 52CCT izzivu. Pridi spet ...

    OdgovoriIzbriši
  3. Še enkrat čestitke za nagrado.
    Voščilnica pa je krasna.

    OdgovoriIzbriši
  4. O nagradi in tvojem veselju sedaj ne bom, ker vem kakšna sreča je to😍😍, si pa super uporabila novost in zadovoljila želje pri dveh izzivih. Super je in zelo ponucljiva😉🤣. Lep pozdrav Andreja

    OdgovoriIzbriši
  5. Love this little neighborhood you designed! Thanks for playing along with us at FMS this week.

    OdgovoriIzbriši
  6. This such a sweet card! Great use of the colours! Thanks for joining us at 52CCT:)

    OdgovoriIzbriši
  7. Praznična voščilnica s hiškami je prav luštna. Čestitam za nagrado. Lp

    OdgovoriIzbriši
  8. Čestitke za osvojeno nagrado. Verjamem, da se ti smeje, komu se pa ne bi o taskšni sreči <3.
    Krasno si uporabila svoje nove hiške. Všeč mi je tudi postavitev katero si uporabila. Hvala, da si se nam pridružila pri 52CCT izzivu. Lp Goga

    OdgovoriIzbriši
  9. What a lovely design! I just love those cute little houses. Thanks so much for playing along with us at Freshly Made Sketches this week.

    OdgovoriIzbriši
  10. Zvonka, kako prikupne so hišice na kvadratih. Dem vesela, da je kolekcija pri tebi veselo v uporabi :-)

    OdgovoriIzbriši