nedelja, 24. oktober 2021

MŠPU - tretja naloga

 Tokrat nam je Tina  v Mali šoli prazničnega ustvarjanja pripravila nalogo PREPROSTA PRAZNIČNA TRESOČKA in  v svoji objavi pokazala tako čudovito in res preprosto tresočko. Joj Tina, kako si me navdušila z njo, da sem naredila skoraj celo našo vas (no, malo heca). Štiri sem pa res in še imam narezan material, bodo še nastale.




 
 

 
 
 

Zaradi opravljene domače naloge jih odlagam na poličko k Tini v Malo šolo prazničnega ustvarjanja, zaradi uporabljenih rezalnih šablon in štampiljk pa še v  Galerijo meseca oktobra in v Galerijo jesen - zima.

Pozdrav.  Zvonka


6 komentarjev:

  1. Nad tvojimi tresočkami sem navdušena pa jaz. v Zelo lepe barve si odela vaš "Hoff". Izgledajo zelo naravno zasnežene. Mirne duše jih lahko narediš še ogromno, saj bodo prejemniki zelo očarani.

    OdgovoriIzbriši
  2. Zvonka, kako so mi lepe...in vsaka je drugačna ;-)...te res obludujem zaradi tega :-)))) mene tako jpremami, da naredim prav enako :-)

    OdgovoriIzbriši
  3. Uau, ti si pa pridna učenka. Nalogo si opravila odliko in voščilnice so fantastične!

    OdgovoriIzbriši
  4. Prekrasno in čudovit kupček vasic imaš.

    OdgovoriIzbriši
  5. Krasne so in luštno je pogledat kupček, ki je nastal.

    OdgovoriIzbriši