sreda, 12. januar 2022

Skica pri 52CCT


 Je kar potrebno nadaljevati z izdelavo prazničnih voščilnic, da ne bo pred prazniki kriza. Sem se poslužila skice pri 52Christmas card throwdown. Andreja L. nam je pripravila res simpatično in zanjo sem uporabila  Tinine jelenčke - Najlepši par, prav tako napise.




Lepim k Tini v Galerijo meseca januarja - rezalne šablone in štampiljke praznični jeleni, štampiljke veselje ob praznikih.

Pozdrav.  Zvonka

10 komentarjev:

  1. What cute reindeer, for a classic set of cards. Well done for making a great start on your stash for 2022, and thanks for joining us for our first challenge of the year at 52CCT.

    OdgovoriIzbriši
  2. Zvonka, krasno si se lotila moje skice in naredila čudovito zbirko voščilnic :-)) Simpatični jelenčki!
    Vesela sem, da si se nam pridružila na prazničnem izzivu pri 52CCT.

    OdgovoriIzbriši
  3. Skice so vedno dobrodošle. Tebi jo je odlično uspelo "vnovčiti".

    OdgovoriIzbriši
  4. très mignonne carte Zvonka, ce petit renne est adorable, merci de jouer avec nous chez 52cct biz

    OdgovoriIzbriši
  5. Krasne so, tile jelenčki so še mi vedno tako kjut.

    OdgovoriIzbriši
  6. Oooo, kako lepo serijo novoletnih voščilnic si naredila.

    OdgovoriIzbriši
  7. Kako zelo so cart Zvonka! Hvala za namig - moram malce prezračiti mojega jelenčka ;)
    Objem, Majda

    OdgovoriIzbriši
  8. Kako lušni so ti jelenčki. Čudovite voščilnice. Si pa res pridna s polnjenem nove praznične škatle.
    Lp

    OdgovoriIzbriši
  9. I like your blog,I sincerely hope that your blog a rapid increase in
    traffic density,which help promote your blog and we hope that your blog is being updated.
    Game Fish Shooting_ហ្គេមបាញ់ត្រី អនឡាញ
    ហ្គេមបាញ់ត្រី អនឡាញ_Game Fish Shooting

    OdgovoriIzbriši
  10. Zvonka, prekrasne so te tvoje voščilnice.
    LP

    OdgovoriIzbriši