petek, 31. marec 2023

Dvojno embosiranje s srajčko

 Ker sem bila prejšnjič na fb izzivu Papirčkaric/ Darilnica Klavdija  izžrebana, ta mesec sodelujem kot gostja izziva aprila - embosirne/reliefne srajčke. Teh imam res zelo veliko, priznam pa, da jih čisto premalo uporabljam. Za ta izziv sem želela nekaj drugačnega, zato sem izdelala reliefno podlago voščilnice z dvojnim embosiranjem s pomočjo Sizzixovega reliefnega difuzorja -  Sizzix embossing diffuser.  Najprej izdelaš odtis z eno srajčko, nato pa na isti papir še z drugo srajčko s pomočjo difuzorja.

 

 

Iz Darilnice Klavdija sem uporabila - osnovo in kuverto za voščilnico C6, zeleno in rdečo distress blazinico, črno blazinico Archival, marker z bleščicami.

                                                             Sizzix reliefni difuzor

Nastala je še ena voščilnica z eno reliefno srajčko in Tininim metuljem, ki sem ga izrezala šestkrat in nato sestavila iz različnih barv.

Iz Darilnice Klavdija sem uporabila: osnovo in kuverto za voščilnico 6"x6", marker z bleščicami, črno blazinico Archival, tekoče bele perle.


Lepim jo k Tini v Galerijo meseca marca - uporabila sem rezalno šablono Elegantni metulj in štampiljko iz kompleta Razpri krila.

Pozdrav.  Zvonka

2 komentarja:

  1. Obe voščilnici čudoviti in "dvojno"embosiranje meni do danes povsem nepoznano. Pisani metulj pa je krasen. Lp

    OdgovoriIzbriši
  2. Čestitke za gostjo pri DK. Lepi voščilnici si naredila. Super uporabljeno dvojno embosiranje. Bravo!

    OdgovoriIzbriši