četrtek, 14. september 2023

Ob rojstvu

 Ob rojstvu nastajajo pri meni zadnje čase podobne voščilnice, nikakor pa ne enake, vsaka je malo drugačna in za piko na i dobi še ime dojenčka.  Mi je všeč ta pop up izvedba vozička.





Prijavljam na 343. izziv Craft-alnice - na kolesih in 

k Tini v Galerijo september 2023 - voziček, amerikanka - žepek 3D, abeceda s šivi - velika in mala, voščila ob rojstvu ter

v Veselo hiško na 46. izziv - srce s pesmijo T. Pavčka.

Pozdrav.  Zvonka


6 komentarjev:

  1. Zelo lepi voščilnici. Zelo lepe barve, in kako ljubki so medvedki. <3 Voziček pa lepo paše na ta pop up. Hvala za družbo v Craft-alnici, kjer sem gostja izziva Na kolesih. Pozdravček, Erika

    OdgovoriIzbriši
  2. Zelo lepo si ustvarjala! Hvala, ker z voščilnico "na kolesih" sodeluješ pri CRAFT-alnici

    OdgovoriIzbriši
  3. Čudovita voščilnica "na kolesih" :-))
    Vesela sem, da ustvarjaš z nami v CRAFT-alnici ❤️

    OdgovoriIzbriši
  4. Kako zelo so simpatične tvoje voščilnice za pozdrav novim štručkam. Ljubke kreacije si nam pripeljala v Veselo hiško. Pozdrav Janja DT

    OdgovoriIzbriši
  5. Kako zelo so lepe. Prav vse po vrsti. Ena je lepša od druge. Hvala, da si se pridružila našemu izzivu v Veseli hiški.
    Valerija DT

    OdgovoriIzbriši
  6. Tako zelo so ljubke :)
    Vem, da si uživala med izdelavo, jaz pa sem uživala v njihovem občudovanju.
    Leo, lepo bodi, Majda

    OdgovoriIzbriši