nedelja, 23. julij 2017

CCT #14

Za 14. izziv pri Christmas Card Throwdown sem izdelala še nekaj voščilnic v mavričnih barvah. Kar 11 jih je nastalo. Z distress oxidi sem pobarvala mavrično podlago, nato pa preizkušala v kakšni barvi bi se najlepše podala zraven okvir in jaslice. Eno sem dodatno obdelala s Tinino plastično šablono Drobne snežinke, pri nekaterih sem ozadje poudarila s šablono Topli žarki, ostale mavrične podlage pa sem samo pošpricala z vodo. Lepim jih v Galerijo meseca julija.


Lep pozdrav.  Zvonka

10 komentarjev:

  1. ooo, krasna in velika serija. Vse so lepe.

    OdgovoriIzbriši
  2. Čudovite so! Mavrično ozadje prav lepo poživi nežnost jaslic...

    OdgovoriIzbriši
  3. Krasno mavrično ozadje si pričarala jaslicam.

    OdgovoriIzbriši
  4. Toe pa je bla proizvodnja. Krasne so

    OdgovoriIzbriši
  5. V živo so še mnogo lepše. Res krasne. Meni še vedno najlepša z žarki v ozadju. Krasno, Zvonka.

    OdgovoriIzbriši
  6. What beautiful soft rainbow backgrounds. Just right for the simple die cut.
    Thanks for playing along at Christmas Card Throwdown.

    OdgovoriIzbriši
  7. Lovely cards! The rainbow background beautifully complements the nativity die-cut. Thanks for joining us at CCT, April x

    OdgovoriIzbriši
  8. OOo, kako zelo so lepe! :) Prav zanimivo je mavrično ozadje ampak res dobro izpadejo. Všeč so mi jaslice, ker delujejo tako nežno. :)

    OdgovoriIzbriši
  9. Tudi tokrat si se krasno znašla in naredila lepo mavrično ozadje sveti družini :-)) Čudovita serija je nastala.
    Hvala, ker ustvarjaš z nami pri Christmas Card Throwdown.

    OdgovoriIzbriši
  10. Noro ozadje. Krasna serija je nastala.

    OdgovoriIzbriši