sreda, 19. julij 2017

Za 18 let

Že dolgo sem se želela preizkusiti v izdelavi twist and pop up voščilnice. In tokrat se mi je zdela prava priložnost in nastala je za bodočo policistko in njenih 18 let.


Lepim jo tudi k Tini v Galerijo meseca julija - čestitke, pentlja, zate, velike številke.

Pozdrav.  Zvonka

6 komentarjev:

  1. Ooo, Zvonka, danes sva "povezani" :) Tudi tebe je premamila ta oblika. Krasna je in seveda s pravimi dodatki za bodočo varuhinjo reda.

    OdgovoriIzbriši
  2. Prekrasna in vsi dodatki. Super si to naredila.

    OdgovoriIzbriši
  3. Zanimiva oblika, bo treba enkrat probat. Lepo si jo opremila za bodočo policistko.

    OdgovoriIzbriši
  4. Krasna voščilnica in verjetno kar zahtevna in natančna izdelava.

    OdgovoriIzbriši
  5. Oooo, kako je lepa. Dodala si čisto "taprave" dodatke za policistko - top ideja!

    OdgovoriIzbriši
  6. Draga Zvonka, saj ne morem verjeti, koliko lepega sem zamudila med mojim morskim odklopom!!! Čestitam za vse čudovite objave in izpeljave ... tale oblika me pa že nekaj mami zato hvala za spodbudo - prekrasna je!
    Naj bo prekrasen tudi tvoj vikend, Majda

    OdgovoriIzbriši