četrtek, 14. februar 2019

Marjetice spet in spet

Meni so še vedno najlepše bele marjetice. In v kombinaciji s kraft papirjem. Mogoče se kdaj kasneje lotim kakšne druge barve.


Lepim k Tini v Galerijo najlepšega para, saj sem uporabila le njene izdelke.

Pozdrav.  Zvonka

7 komentarjev:

  1. Zvonka, ti kar nadaljuj z belimi...tako zelo lepo je vse kar ustvariš!

    OdgovoriIzbriši
  2. vau, tole je vse tako lepo, same super ideje imaš!

    OdgovoriIzbriši
  3. Res je krasna bela marjetica na kraft osnovi. Ti samo mirno nadaljuj v tej smeri, saj je lepo videti pomlad na tvojem blogu. :-) Je mi pa tudi zadnja, na modrem ozadju, svetovna. Posebno ljubka je tale pikapolonica. Super postavitev.

    OdgovoriIzbriši
  4. V tvojem vrtu je pomlad že v polnem razcvetu.
    Ena lepša od druge.

    OdgovoriIzbriši
  5. Tudi meni je najbolj všeč bela, na kraft osnovi pa sploh zmaga. Čudovita serija!

    OdgovoriIzbriši
  6. Vauuu imenitna kolekcija - pričarala si pomlad v mojem ustvarjalnem kotičku. Prelepo Zvonka - in kraft izvedba v kombinaciji z belo, čista zmaga :-)
    Ustvarjalen vikend ti želim, Majda

    OdgovoriIzbriši