torek, 12. februar 2019

Potiskano ozadje

Mene zasvojenost z novo Tinino kolekcijo še kar drži. Ne vprašajte koliko voščilnic imam že narejenih. 
Še eno sem naredila za izziv Ko me inspirira #69.
S štampiljko sem potiskala ozadje (Po vsakem dežju posije sonce!), ga vroče embosirala in okrasila z marjetico in pikapolonico.




Lepim k Tini v Galerijo meseca februarja - marjetice, pikapolonice, valoviti pravokotniki in sonce iz kompleta šablon na travniku.

Pozdrav.  Zvonka

8 komentarjev:

  1. Nič hudega, če te drži. Takšne zivahne in pozitivne voščilnice je vedno dobro imeti na zalogi.

    OdgovoriIzbriši
  2. Kako zelo lepa je! Krasno si jo sestavila. Naj te še dolgo drži ta zasvojenost. Mislim, da nas je kar nekaj podobnih odvisnikov. :-)

    OdgovoriIzbriši
  3. Naj te kar drži :) Čudovita voščilnica s prikupno pikapolonico.

    OdgovoriIzbriši
  4. Vas bo zasvojenost že minila, ko bom jaz komaj v roke dobila tele lepotičke :(. Všeč mi je tvoja pozitivno nabita voščilnica - pika poka je tako bjštra ;).

    OdgovoriIzbriši
  5. U ja krasna zasvojenost, prekrasna.
    p.s.: bolj ko se sprehajam po vaših izdelkih, bolj vem, da nujno potrebujem tudi tele pikepoke :-)

    OdgovoriIzbriši
  6. A ni super takšna zasvojenost :))) Ti želim, da bi še dolgo trajala, saj ti gre odlično od rok.

    OdgovoriIzbriši
  7. Tudi jaz sem zasvojena in koko je dobro, da se od te zasvojenosti ni potrebno draviti, ampak jo vzpodbujati. Krasna ideja in izvedba.

    OdgovoriIzbriši
  8. kako je ljubka...sončece ji doda prav veselo piko na i, ker se tako lepo poveže z ozadjem!

    OdgovoriIzbriši