ponedeljek, 23. december 2019

Jelenčki

Vsako leto pripravim za sodelavke drobna darilca pozornosti. Letos so bili to jelenčki s čokoladnim bonbonom.
Žal pa jih nisem vseh poslikala. Ko sem jih že razdelila v službi, sem se doma spomnila, da jih nisem fotografirala. Zato pa objavljam  zadnjih 12. Vseh sem naredila 34.






Prijavljam jih na izziv
Pozdrav.  Zvonka 

10 komentarjev:

  1. Kako odlična ideja in kako je moralo biti lepo vse na kupu. In ko poješ bombone je lahko še obesek. Ne vem sicer kako si jih izdelala, ampak izgledajo fenomenalno. Hvala, da si obdarila tudi moj izziv.

    OdgovoriIzbriši
  2. Zelo prikupna darilca. Zelo so mi všeč.

    OdgovoriIzbriši
  3. Tole pa je cart 100 na uro - fantastično si pocartala sodelavke!

    OdgovoriIzbriši
  4. O, kako lepa pozornost! Jelnčki so prav prikupni, s sladkim darilcem, ki ga skrivajo, pa še bolj. :-) Hvala, ker sodeluješ v Veseli hiški.:-)
    Sonja

    OdgovoriIzbriši
  5. Kako lepi jelenčki. Zvonka nadvse si pozorna in si tako lepo posladkala sodelavke. Hvala da si svojo super idejo delila tudi z menoj.

    OdgovoriIzbriši
  6. Kljub temu,da je kar precej jelenckov šlo že na pot je na sliki še vedno polno še čakajočih jelenckov. Prav prikupni so.

    OdgovoriIzbriši
  7. Ooo, kako so luštni tvoji jelenčki. Zelo pridna, da obdariš sodelavke in da se posladkajo. Hvala, da si pokazala v Veseli hiški svoje ustvarjanje. Pozdravčke Veana R. DT

    OdgovoriIzbriši
  8. krasni so. Navdušena sem nad tvojo idejo in izpejavo.zelo lepa pozonost, ki pogreje . Hvala, ker si se nam pridružila v veseli hiški. Janja DT

    OdgovoriIzbriši
  9. Kako očarljive pozornosti. Imenitna ideja in izvedba draga Zvonka.
    Na daljavo si razveselila tudi nas v Vesli hiški, Majda

    OdgovoriIzbriši