četrtek, 26. marec 2020

Borut 60

Dekleta pri Craft-alnici so nam zastavile novo temo 257. izziva, ki se glasi bogata moška voščilnica.
Pripravile so nam čudovite inspiracijske izdelke, sama pa sem izdelala voščilnico za navdušenega jadralnega padalca ob njegovi 60. letnici. Voščilnica je A5 velikosti.

notranjost z žepkom za darilni bon ali denar
Lepim k Tini v Galerijo meseca marca - na travniku (trava, oblaki, sonce), male številke, rožice so od rezalnih šablon velikonočno jajce, napis je iz kompleta štampiljk sanje, planike, zate.

Pozdrav.  Zvonka

10 komentarjev:

  1. Zelo "bogata" tematska voščilnica.

    OdgovoriIzbriši
  2. Krasna je, take so mi všeč, ko res ustvariš za slavljenca tisto, kar ima rad in kar ga osrečuje...

    OdgovoriIzbriši
  3. Zanimiva ideja, da si na padalo zapela številki slavljenca :) Gospod bo v teh časih moral malo počakati, da se bo lahko zopet ukvarjal s tem športom. Do takrat pa mu bo v tolažba tvoja krasna voščilnica.

    OdgovoriIzbriši
  4. Bogata in čisto perfektna...padalo je vrhunsko!!!

    OdgovoriIzbriši
  5. To pa je projekt in pol Zvonka. Moj Janez bi bil pa sploh navdušen kot bivši padalec. Super.

    OdgovoriIzbriši
  6. Zvonka, svetovno si tole izpeljala. Res bogata tematska voščilnica. Vse na njej mi je všeč.

    OdgovoriIzbriši
  7. Helena mi je iz ust vzela stavek....tale mojster bo res moral mal počakat s temi akrobacijami....jeseni bo še dovolj časa za take podvige pod oblaki!!!! Vrhunska je!!!

    OdgovoriIzbriši
  8. Zelo lepo moško voščilnico si naredila :-)) Polna krasnih detajlov.
    Vesela sem, ker ustvarjaš z nami v izzivu CRAFT-alnice … Srečno!

    OdgovoriIzbriši
  9. Kako barvita je, polna drobnih detajlov tako lepo povezanih v celoto.
    Prepričana sem, da je bil Borut navdušen :-)
    Hvala, ker sodeluješ v Craft-alnici, kjer sem bila gostja izziva, Majda

    OdgovoriIzbriši