torek, 24. marec 2020

Božične luči in ostajava doma

Pri 52Christmas card throwdown je ta teden na vrsti tema in Goga je izbrala božične luči/ christmas lights.
Iz predala sem izbrala že skoraj pozabljeno štampiljko whiff of joy Christmas candle in izdelala tri voščilnice.




Sonja me je navdušila z obešanko in izdelala sem jo še sama ter jo obesila na vhodna vrata.



Pozdrav.  Zvonka

7 komentarjev:

  1. Lepe so! Dobro, da si spet našla to štampiljko:)

    OdgovoriIzbriši
  2. Vesela kot radijo, ker ti je bila moja ideja z obešanko všeč. :-) Krasno si jo pobarvala in izbrala čudovito barvno kombinacijo.
    Štampiljko si pa tudi vrhunsko pobarvala. Lepe voščilnice so nastale. In zaloga se veča. :-)

    OdgovoriIzbriši
  3. uu kako dobra ideja... jaz sicer hodim v službo, a držim pesti, da ostanemo zdravi. Krasno!

    OdgovoriIzbriši
  4. Ja ko se po zalogah brska se marsikaj najde, še dobro, da imamo izzive:))). Luštna štamp. in ti pridna s tremi izdelki, obešanka za na vrata pa je očitno postala hit - Sonja hvala za idejo:))), tudi jaz jo imam. Lep pozdrav in objem Andreja

    OdgovoriIzbriši
  5. Zvonka, všeč so mi tvoje božične luči ... krasno voščilnico si naredila in uporabila lepo štampiljko :-)) Hvala, ker ustvarjaš z nami pri 52CCT!

    OdgovoriIzbriši
  6. oo, kako lepa štampiljka in krasna serija!

    OdgovoriIzbriši
  7. Kako lepo si uporabila ustvarjalni material iz naftalina, do mene sveti tvoja lučka :-)
    Hvala, Majda

    OdgovoriIzbriši