nedelja, 1. marec 2020

Rože zanjo

Današnja voščilnica je narejena po skici 236 pri Feeling sketchy.  Skica je super in dopušča ogromno možnosti. Uporabila sem okroglo čipko, teloh in sivko ter voščilo.




Prijavljam jo tudi na
marčevski izziv pri ArtMBR - zima/pomlad - ženske/matere
4. izziv Vesele hiške - cvetoča pomlad 
k Tini v Galerijo meseca februarja - sivka, vse najboljše.

Pozdrav.  Zvonka


10 komentarjev:

  1. Zelo lep šopek rož, za njo. Namesto zvončkov je sivka.:)

    OdgovoriIzbriši
  2. Kaj bi si jaz bolj želela na svojem izzivu, kot sivko. Tudi mene mikajo izzivi, ki jim slediš. Hvala in še se oglasi, tem je ogromno. Hvala tudi, da si nalepko mojega izziva prilepila tudi v svoj blog.

    OdgovoriIzbriši
  3. Zvonka, tvoj šopek je čudovit. :-) Hvala, ker si se oglasila v veseli hiški. Objem, Sonja

    OdgovoriIzbriši
  4. Zvonka, vesela sem, da si naša tokratna gostja pri Feeling Sketchy :-))
    Skica je res zelo lepa in uporabna! Čudovito voščilnico si naredila.

    OdgovoriIzbriši
  5. Čudovit šopek si naredila. Barve se tako krasno ujemajo. Zelo mi je všeč in vesela sem, da si s svojo voščilnico prinesla pomlad tudi v Veselo hiško.

    OdgovoriIzbriši
  6. Zvonka, krasno voščilnico si naredila,

    lp

    OdgovoriIzbriši
  7. Kako je pa tole prečudovito. Ne vem kako ti je tako lepo uspelo izdelati in poudariti sivko.

    OdgovoriIzbriši
  8. Kako lepo si skomibnirala sviko in teloh - krasno voščilnico si naredila:).

    OdgovoriIzbriši
  9. Zvonka, čudovit teloh in konstrastna vijola sivka sta tvoji voščilnici vdihnili enkratnost. Zelo zelo lepa ! Hvala, da si jo pokazala v naši Veseli Hiški. Lep dan ti želim. Veana R.DT

    OdgovoriIzbriši
  10. Prekrasna vošilnica je nastala. Lepo, da si z njo okrasila galerijo v Veseli hiški. Pozdrav Janja DT

    OdgovoriIzbriši