ponedeljek, 2. marec 2020

Zvončki

Vse voščilnice z zvončki objavljam skupaj, saj  so si bolj ali manj podobne. Ampak ko sem naredila prvo, mi je bilo tako fino, da sem še kar naprej ustvarjala. Nekaj zaloge vedno prav pride. Cvetove sem za več dimenzije izrezala iz kappa plošče.




Zadnja pa je bila izdelana za našo drago Tino, ki danes praznuje.

Lepim k Tini v Galerijo meseca marca
in k ArtMBR na marčevski izziv- zima/pomlad - ženske/matere.

Pozdrav.  Zvonka

9 komentarjev:

  1. Mislim, da boš te pomladne šopke brez težav razdelila. Ko padeš notri, je to treba izkoristiti. Iste rože, pa toliko različnih izvedb. Zanimivo. Hvala, da si pricingljala tudi k meni in prinesla pomladni vonj.

    OdgovoriIzbriši
  2. Ena je lepša kot druga. Ti zvončki so spet popolna zmaga. :-)

    OdgovoriIzbriši
  3. Kako čudoviti šopki in prav tako čudovite voščilnice. Prav vsaka je nekaj posebnega.

    OdgovoriIzbriši
  4. Lepo bingljajo ti zvončki pri tebi...pušeljci kot se šika....

    OdgovoriIzbriši
  5. Poskrbela si za lepo zalogo in vse so prekrasne. Dobra ideja, kako si prišla do več dimenzije. Tino pa si razveselila s krasno voščilnico.

    OdgovoriIzbriši
  6. Kako so lepe. In kako super učinek dajo cvetovi iz kappa plošče.

    OdgovoriIzbriši