sobota, 16. oktober 2021

Europa Donna 2

 Izdelala sem še tri voščilnice, ki bodo šle v dobrodelne namene za Europa Donno, ki jih zbirajo dekleta s Craft-alnice in se njihov 296. izziv glasi - rožnato - karkoli v pravi rožnati barvi z dodatkom bleščic. 

Te skodelice od Cottage cutz so mi tako simpatične in napis od Ustvarjalnega dotika je popoln, meni je prav pisan na kožo.

In ker sem bila že ravno pri delu, sem naredila še eno na zalogo.

 

Prijavljam jih v Ustvarjalni dotik - Idejnik meseca oktobra   - osnove A6, obojestranski lepilni trak, štampiljka iz kompleta kava, prijatelji, 4p.

Pozdrav.  Zvonka

7 komentarjev:

  1. Res so simpatične skodelice in z njimi si ustvarila prekrasne voščilnice.

    OdgovoriIzbriši
  2. Zelo lepe rozike si ustvarila. Napis lepo paše zraven. Všeč mi je ozadje. Pri zadnji si super kombinirala barve ozadja.

    OdgovoriIzbriši
  3. Krasne rožnate voščilnice z lepim sporočilom!

    OdgovoriIzbriši
  4. Čudovite voščilnice s krasnimi skodelicami.

    OdgovoriIzbriši
  5. Hvala, ker z zelo lepimi rožnatimi voščilnicami sodeluješ pri CRAFT-alnici

    OdgovoriIzbriši
  6. Čudovite čestitke si naredila :-))
    Vesela sem, da ustvarjaš z nami v izzivu CRAFT-alnice in hvala, ker si dobrodelna!

    OdgovoriIzbriši
  7. Simpatične kombinacije si napravila. Hvala za sodelovanje v izzivu Ustvarjalnega dotika :) Pozdravček, Barbara

    OdgovoriIzbriši