četrtek, 14. oktober 2021

Mala šola prazničnega ustvarjanja - 1. naloga

 Naši učiteljici  Tina in Vladka sta odprli Malo šolo prazničnega ustvarjanja - 9. razred.

Za prvo uro nam je Tina dala nalogo - VENČEK. Zelo nam je pomagala z nasveti in naloga je bila res lahka.



Za izdelavo venčka sem uporabila veje iz kompleta Smrečica z okraski,ki sem jih odrezala v dveh zelenih barvah in nalepila v dve plasti za bolj bogat in poln venček,  jelenček od Praznični jeleni, storža, pentlja, snežinke iz Veliki praznični okrasek.

Tako, prva domača naloga je opravljena.

Lepim jo tudi v Galerijo meseca oktobra  in v Galerijo jesen - zima.

Sem nato izdelala še štiri skoraj enake voščilnice, ko sem bila že ravno pri delu.

 Pozdrav. Zvonka

8 komentarjev:

  1. Kako ljubko kuka jelenček iz venčka.

    OdgovoriIzbriši
  2. Lepo si pletla in mislim, da se tudi jelenček strinja s svojo pozicijo:). Čestitke za uspešen skok v novo šolsko leto. Pozdrav Andrejka

    OdgovoriIzbriši
  3. Zelo lep venček si spletla in ga domiselno okrasila. Pridna, da si tako hitro naredila domačo nalogo. :-)

    OdgovoriIzbriši
  4. Lep, gost venček si ustvarila in lepo postavila jelenčka vanj. Super je.

    OdgovoriIzbriši
  5. Čudovit venček si spletla in ga krasno okrasila z zvezdicami.

    OdgovoriIzbriši
  6. Zvonka, kako mi je lep tvoj dvojno zeleni venček. Krasna voščilnica je nastala!

    OdgovoriIzbriši
  7. Ooo,nadvse ljubki so tvoji venčki z dodatki.

    OdgovoriIzbriši