sobota, 6. september 2014

Indijanska

Nekaj v stilu Indijancev naj bo, slavljenka obožuje vse kar je v zvezi z Indijanci. To so bila navodila znanke, ki je prinesla zraven še škatlo indijančkov, da jo uporabim.
Pa sem pričela z izdelavo škatle, ki mi je precej "kravžala" živce, saj imam ravnilo in rezalnik papirja dolga le 30 cm, ta škatla je bila pa večja. Pa se je na koncu vse dobro izteklo, naročnica je bila zelo zadovoljna, jaz pa tudi.
Škatla se 2x odpira. Pri prvem odpiranju se pokaže voščilo, pod drugim odpiranjem se skriva kuverta z evri.
Škatlo prijavljam na 116. izziv Craft-alnice, kjer želijo čipke in v septembrsko galerijo Najlepši par, ker sem uporabila Tinin izrez čestitke, pa še na kuvertici je njen odtis "zate".









14 komentarjev:

  1. Zelo lepo si izdelala tole škatlo. Všeč mi je, kako lepo si se potrudila pri detajlih. :-)

    OdgovoriIzbriši
  2. Vrlo lijepo. Sviđa mi se kutija sa dvostrukim otvaranjem.
    Lp, Martina

    OdgovoriIzbriši
  3. Super škatlica. Itak jih pa vedno izdelaš v nulo :-). Vidim , da si postala ljubiteljica Tild ;-)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ne ne, nisem postala ljubiteljica Tild, le nobenega bolj primernega odtiska nisem našla.

      Izbriši
  4. Ooo, pa ti si mojstrica skrivanja sladkarij v lepe ovitke :-).
    Hvala, da si se nam pridružila v Craft- alnici. Pozdravček Lili

    OdgovoriIzbriši
  5. Škatlice so pri tebi nekaj posebnega, dobro skrivaš notranjost. Veliko dela je vloženega, ko pa vidimo, da je naročnik navdušen, je tudi nam lepo pri srcu.

    OdgovoriIzbriši
  6. Res si prava mojstrica. "Indijanka" je morala biti zelo zeloooo navdušena. čao

    OdgovoriIzbriši
  7. Lepo škatlico si naredila :-))
    Hvala, ker se igraš z nami v CRAFT-alnici ... Srečno!

    OdgovoriIzbriši
  8. zvonka, tebi gre tole neverjetno od rok in večkrat sem že poudarila, da znaš tudi čarati!
    lp

    OdgovoriIzbriši
  9. O, kako lepo si se potrudila....nastala je čudovita škatlica! Si kar predstavljam iskrice v očeh.

    OdgovoriIzbriši
  10. Čudovita je. Zelo si se potrudila.
    Hvala, ker si se nam pridružila na 116. izzivu CRAFT-alnice. Lp

    OdgovoriIzbriši
  11. Čudovito, izvirno darilo! Škatlica je prelepa in všeč mi je kako fino se odpira, barve so krasne, pa tisti mali rdeči lovilec sanj je tako lep. Vse je na svojem mestu, res je izdelana u nulo.

    OdgovoriIzbriši
  12. Lep pozdrav Zvonka :), danes sem se prvič oglasila na tvojem blogu, sem te zasledila, ko sem pregledovala Tinine strani. Zelo mi je všeč tvoja škatlica, tako domiselno narejena z dvojnim pokrovom in simpatičnih barv. Indijanka je bila sigurno vesela darilca. Še se vidiva. LP

    OdgovoriIzbriši