ponedeljek, 22. september 2014

Izziv na izziv

Ta odtisek sem imela pobarvan že ohoho časa, pa nikakor ni prišel na vrsto, da skoči na katero od čestitk. Danes pa sem se ga končno usmilila in izdelala čestitko in to samo za izzive, saj je hkrati to izziv tudi meni sami.  Je prva, ki je bila narejena samo v ta namen in skušala sem združiti čimveč izzivov, kar ni tako enostavno, saj sem v tem šele začetnica. Pa vidim, da se na slikah odtis precej blešči , ker sem ga takrat barvala s perla vodenkami, ki so bile svoj čas zelo popularne in smo jih ko nore iskale po trgovinah. Se jih še spomnite?







Prijavljam jo na naslednje izzive:

Pozdravček, Zvonka.

15 komentarjev:

  1. Ah, pri dojenčkastih se vedno raznežim ...le kdo se ne???? Čudovita je, pa bleščice, ki si jih dodala prav lepo popestrijo voščilnico. Krasno. čao

    OdgovoriIzbriši
  2. Zelo lepa, lepo pobarvan bleščeč odtisek. Vse barve se lepo prelivajo.

    OdgovoriIzbriši
  3. O, kako lepo pobarvan odtisek! Lepo, da si se ga"usmilila" in nam ga pokazala :-). Ustvarjanje samo zase, za dušo, pa je tisto tapravo! Za perla vodenke pa prvič slišim. :-))

    OdgovoriIzbriši
  4. Pozdravljena,k tebi sem prišla,ker te je oldpunca tako pohvalila na njenem blogu,da sem postala radovedna in morem priznati,da je imela prav....tvoje delo in stil sta mi zelo všeč,res lepo ustvarjaš.
    LP Vilinke

    OdgovoriIzbriši
  5. zvonka, krasno si naredila tole voščilnico. me prav nič ne moti njeno "bleščanje"
    lp

    OdgovoriIzbriši
  6. Wonderful Card and I love the image!
    Thank you for joining Sketchy Colors this week and good luck!
    Hugs,Kari :)

    OdgovoriIzbriši
  7. Se mi zdi da imamo vse kar nekaj artiklov v naših delavnicah, ki smo jih nabavile ker so pač bile tisti moment in.
    Precej izzivov si združila v eno samo čudovito voščilnico.

    OdgovoriIzbriši
  8. Tudi meni je voščilnica zelo všeč :-). Sem pa vesela, da teh perla barvic nisem spoznala, saj bi me sigurno "okužile"...

    OdgovoriIzbriši
  9. Zvonka zdaj sem pa prišla na svoj račun :-D. Voščilnica je zelo lepa in res izdelana v nulo. Hvala, da se z nami igraš na Come And Get It challenge izzivu. Srečno. Neva

    OdgovoriIzbriši
  10. Such a pretty card! Thanks for joining our Ribbon and Bows challenge at Sweet Stampin' this week love Jacky x

    OdgovoriIzbriši
  11. Lovely detail and such a pretty card.
    Thank you so much for sharing with us at Crafting From the Heart in this weeks challenge.
    Debby (DT)

    OdgovoriIzbriši
  12. Pozdravljena Zvonka. Slučajno sem "te našla" na izzivu pri Mi Ran in zelo všeč mi je bila tvoja voščilnica. Tudi ostali izdelki so krasni in seveda sem se podpisala pod Spremljevalce.
    Pozdravček iz Janinega ustvarjalnega vrta, Jana

    OdgovoriIzbriši
  13. Such a sweet baby card! Adorable!

    Thank you for participating in the Sweet Stampin' Ribbon and Bows Challenge this week!

    OdgovoriIzbriši
  14. Beautiful with all the glitter.
    Thank you for sharing at Sweet Stampin'.

    OdgovoriIzbriši
  15. Zelo je ljubka....pa še ves sijaj jo naredi tako svečano in veselo.

    OdgovoriIzbriši