petek, 16. januar 2015

HALO HALO


  

Irena je bila svoj čas telefonistka, zato si je naročnica na voščilnici zaželela nekaj v tem stilu. Janja  je bila tako prijazna in mi je poslala izrez telefona, da sem lahko izdelala ustrezno voščilnico. "Pogoj" naročnice je bil še rdeča barva, ime in število let.
Izdelala sem jo po skici pri Freshlymadesketches , zato jo tudi prijavljam na njihov izziv 169. skice.
Največ težav pri izdelavi mi je povzročala telefonska vrvica in sem se kar namučila z njo.  Že od včeraj sem študirala kako bi jo naredila, da bi izgledala kar najbolj prava. Zdaj je narejena iz plastične vrvice v katero sem vpeljala tanko žico, da se je potem dala oblikovati in sem jo lahko navila na leseno palčko za ražnjiče. 
                        







Izzivi:

Lep vikend vam želim. Zvonka

21 komentarjev:

  1. Tale je pa res posebna, lepo si sestavila. :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Oooo, kako lepa izbira papirčkov in vse si zelo lepo sestavila :) Očitno je bila plastična vrvica odlična izbira ;) ČESTITKE !!!!!!
    Lp, Larisa

    OdgovoriIzbriši
  3. Uauuu! Prelepo! Motivček je super postavljen, vrvica je originalna, barve, vzorčki..čudovito. Mi pravimo stoj in glej. Tale punca bo zagotovo zelo zadovoljna :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Ful dobro si se spomnila in dodelala v nulo
    LP Vilinke

    OdgovoriIzbriši
  5. Lovely project thanks for sharing it with us here at crafting from the heart good luck x

    OdgovoriIzbriši
  6. Lep motiv, barve in vsi detajli:)) Suuuuper!
    Lep pozdrav, Andreja V.

    OdgovoriIzbriši
  7. Tale vrvica je tudi mene vrgla iz tira. Čisti original. Ene 30 let nazaj smo se pa res pogovarjali na tak telefon...se počutim staro kot metuzalem, ko vidim take stare predmete, ki so res za v muzej. Za voščilnico pa vse čestitke za izdelavo. čao

    OdgovoriIzbriši
  8. Ma ti si kot profesor Baltazar. Se te čist predstavljam ko hodiš sem in tja in tuhtaš. In tako kot profesor si tudi ti našla rešitev. Enkratno. Telefon je res originalen s tole vrvico.

    OdgovoriIzbriši
  9. Definitvno se je splačalo potruditi z vrvico. Vrhunsko ti je uspela. Voščilnica je čudovita. :-))

    OdgovoriIzbriši
  10. A lovely fun card, great idea! Thanks for joining us at Creative Fingers & Good Luck! DT - Karen

    OdgovoriIzbriši
  11. Iiii še pravo vrvico si dodala :). Krasna je. Lp

    OdgovoriIzbriši
  12. Hi, A lovely project, I love the image and the colour choice. A lovely style. Thank you for joining us this week. Crafting From The Heart Good luck. We would love to see you again next week.
    Hugs Erin DT & Co Owner xx

    OdgovoriIzbriši
  13. Čudovita voščilnica, ampak vrvica je pa pika na i :-))
    Hvala, ker se igraš z nama v prvem letošnjem izzivu CRAFT-alnice ... Srečno!

    OdgovoriIzbriši
  14. Zelo domiselno...vrvica pa je pika na i :-)).Cela voščilnica je pa prekrasna.

    OdgovoriIzbriši
  15. Oooo, kako je lepa in vesela. Vse mi je všeč...od čudovitega telefona z vrvico do krasnih papirjev. Hvala, ker si se nama pridružila.

    OdgovoriIzbriši
  16. Super si izdelala in vse skupaj skombinirala in telefonska žica zgleda originalno.

    OdgovoriIzbriši
  17. This is such a wonderfully clever design. I love that phone cord! Thanks for sharing with us at Freshly Made Sketches!

    OdgovoriIzbriši
  18. Vsaka ti čast za originalnost! Vrvica je svetovna pogruntavščina, voščilnica pa čudovita :)

    OdgovoriIzbriši
  19. Jooooj Zvonka....sem ostala brez besed :))) Rolam z miško gor in dol, ker se ne morem nagledati tvojega čudovitega izdelka! Asica si....bravo.

    OdgovoriIzbriši
  20. Krasno si naredila tole telefonsko voščilnico. Tudi pri nas doma je že leeeta nazaj v predsobi kraljeval takšen lepotec, le, da je bil grde sive barve.
    Vrvica je pa TOP,si ziher, da je nisi odrezala s kakšnega starega telefona ??
    Hvala, da si z nama. Pozdravček Lili

    OdgovoriIzbriši