torek, 13. januar 2015

Obisk iz gozda

K nam zadaj za hišo kjer je gozd pogosto zahaja srna, v bistvu skoraj vsakodnevno. Sploh se nas ne boji več, saj ve, da jo nihče ne preganja. V avgustovski objavi sem vam jo že pokazala. Prejšnji dan sta bili dve, pa sem bila prepozna za fotografiranje. Danes pa ni ušla mojemu fotoaparatu in ko sem iz dnevne stopila na balkon, da jo slikam, je ona mirno naprej iskala liste malin in robid izpod snega. Ko je videla, da jih ni več, je prav počasi odkorakala v gozd. 
Prijetno je na tak lep sončni zimski dan opazovati gozdne živali. Tudi siničke pridno hodijo po semena v ptičjo hišico, šoje pa se raje lotijo lojnih pogač obešenih na drevesih.








Pozdrav do naslednje objave.

6 komentarjev:

  1. Ohh, a ni fino? :) Srne redno videvam na robu vasi. Letos sem prvič oz. zdaj že nekajkrat videla lisico. Pred pol ure pa se nam je čez dvorišče sprehodil fazan.. tašča pravi, da je bil že večkrat na obisku. Da gore pernatih obiskovalcev in sosedovih kosmatkotov sploh ne omenjam :) Vesela sem jih.

    OdgovoriIzbriši
  2. Kako je to lepo za videti...sploh pa, če se nič ne boji...očitno ve, da so dobri ljudje doma in da jim ne bo nič hudega. Na takem pogledu si pa res oči lahko spočiješ. čao

    OdgovoriIzbriši
  3. Srnica je prav fotogenična. :-) Lepo je živeti v bližini gozda in občudovati živali. Pri vas je še veliko snega, pri nas pa je že ves skopnel.

    OdgovoriIzbriši
  4. lepo jih je videti. me zmrazi, ko pomislim, da bo čez čas nekdo streljal na njih in bodo lahek plen lovcev.
    lp

    OdgovoriIzbriši
  5. Tole je pa objava po mojem okusu, srnice imam takooo rada :) Ko sem še živela pri starših, smo nekoč dobili v oskrbo majhnega srnjačka, ki je bil pri nas eno leto. Zelo lepe spomine imam na ta čas...
    Zvonka, danes po dolgem času spet malo komentiram po blogih, sem pregledala vse tvoje objave, svetovne voščilnice z allstarkami si izdelala, pa škatlico za čaj - paša za oči, čokoladnice, bralna kazala ... Zelo si ustvarjalna, super izdelki!
    Lepo bodi, Maja

    OdgovoriIzbriši
  6. Takole na zimsko idilo prav paše srnica na vrtu, ma ko pričnejo glodati naš pridelek pa ni več taka paša za oči. Slike so res čudovite :)

    OdgovoriIzbriši