nedelja, 29. marec 2015

Škatlice vrečke

Ne vem katera beseda je bolj primerna zanje, mislim pa, da vrečke. So čisto enostavne, izdelane iz črno belega papirja Lidlovega bloka, ki ga ne uporabljam dosti. Okrašene so iz ostankov izrezkov, ki so bili nekoč nečemu namenjeni, pa potem neuporabljeni in so pozabljeni čakali v škatli med ostanki. V vrečke lahko spravimo manjše pozornosti za rojstni dan, ko gremo na obisk ali pa kar tako.
Zgoraj je zadnji del prepognjen naprej in se zapre z ježkom. Za začetek sem jih naredila pet.











 Lepo se imejte in lep začetek tedna vam želim. Zvonka

12 komentarjev:

  1. Oooo super so, ena bolj luštna kot druga in res nas lahko velikokrat reši zadrege. Sama sem delala zelo podobne, mi je pa všeč to, da si jih ob strani zaprla. Te bom kopirala:))), ali mi dovoliš. LP, Andreja V.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Andreja seveda, ni problem. Jutri poiščem link in ti ga prilepim, Lp

      Izbriši
  2. Super darilna embalaža. Še posebej mi je všeč tista z mašno in srčki. Prijetno papirčkanje.

    LP, Marjeta

    OdgovoriIzbriši
  3. O, kako lušne so te tvoje darilne vrečke-škatlice. :-) Lepo si porabila ostanke. Res je dobro imeti na zalogi kakšno darilno embalažo. Meni nikakor ne uspeva. Vedno vse delam pet pred dvanajsto. :-)))

    OdgovoriIzbriši
  4. Tudi meni so tvoje vrečke zelo simpatične. Dobro so se to spomnila, kam z vsemi ostanki kartonov in izrezkov. Meni je takoj padla v oči druga karirasta :-)

    OdgovoriIzbriši
  5. Spet ena krasna serija nečesa novega. Res si mojstrica in tele vrečke so ti krasno uspele. Ne bom nobene izpostavljala, ker je ena lepša od druge.

    OdgovoriIzbriši
  6. Veš kaj....so pa preveč elegantne, da bi uporabila izraz "vrečke". Take v trgovini ne dobiš...krasne so , ma kaj krasne!!!!...čudovite...vse. čao

    OdgovoriIzbriši
  7. Kako lepa darilca. Super narejeno. Lp

    OdgovoriIzbriši
  8. Krasne so in že same po sebi darilce.

    OdgovoriIzbriši
  9. ooo kako cart darilne škatlice si naredila :-))

    OdgovoriIzbriši
  10. Čudovito, čudovito si uporabila temne papirje, ki prav čudovito izpadejo.

    OdgovoriIzbriši