petek, 1. maj 2015

Cuttlebug in sizzix big shot plus

Decembra 2010 sem za rojstni dan dobila Cuttlebug, po domače hroščka. Lahko si mislite kako sem ga bila vesela. Pridno in zvesto mi je služil in z mano ustvarjal dobra štiri leta, zamenjala sem že ene par plošč, saj sem ga res veliko uporabljala.



V februarju pa sem v trgovini Rayher zasledila, da sprejemajo prednaročila za novega sizzixa big shot PLUS. Glede na to, da je bil hrošček star že štiri leta in da sem od nekaj ustvarjalk slišala ali brala, da se jim je polomil, nisem nič oklevala in sem ga naročila. Za naročilo me je pritegnila tudi velikost novega, saj je kar A4 format in to je res super. Poštar mi ga je prinesel 25.marca in ker mi je stari še dobro služil in sem za novega potrebovala več prostora na ustvarjalni mizi, je moral novi čakati v škatli, da bo čas za preurejanje. Ne vem, ali se je stari zbal konkurence ali kaj, 7.aprila je nekaj zaropotalo in nehal je delati. Tako sem morala narediti red, pospraviti in iz škatle vzeti novega. Je lepe bele barve in paše povsod, da o večji rezalni površini in stabilnosti niti ne govorim. Še mož je en dan rekel, da novi pa ni nič glasen tako kot je bil stari, ki je res že pogosto škripal in javkal. Novi je zelo tih. Zdaj je že pridno v uporabi in z njim sem zelo zadovoljna, super je.


Tudi na blogu  SCRAP PASJA  je predstavljen.

Lep pozdrav, Zvonka.

11 komentarjev:

  1. Super, Zvonka. Moj zelenec je prej škripnil kot tvoj, upam da mi big shot ne bo, ker v rayherju nimajo več take ugodnosti. 😜

    OdgovoriIzbriši
  2. Zvonka, čestitke ob tako dobri odločitvi za nakup tako super mašince. In naj nam Big Shoti še dolgo služijo. Pozdravček. D.

    OdgovoriIzbriši
  3. Najprej sožalje za hroščka (upam da bo meni še dolgo služil :-)...in čestitke za novo mrcino.

    OdgovoriIzbriši
  4. Želim vama dolgo in lepo skupno ustvarjanje, hrošček pa naj počiva v miru. :-)))

    OdgovoriIzbriši
  5. Jaz imam tudi tak par, 1 Cuttlebug se mi je pokvaril po 5 letih a sem nabavila novega, ker mi je zelo praktičen,
    ta velik Sizzix pa je tudi nekaj posebnega
    veselo ustvarjanje
    lp Tamara

    OdgovoriIzbriši
  6. Očitno je od žalosti preminul. Nikoli ne bomo vedeli.

    OdgovoriIzbriši
  7. čestitke za novo pridobitev! jaz imam svojega rozastega že od leta 2011 in super dela ;) bi bila pa vesela večjega, ker je površina včasih za rezat res premajhna. lp

    OdgovoriIzbriši
  8. Meni Big Shot zaenkrat še dobro služi, ima pa že 8 let delovne dobe, tako da zaenkrat kar dobro furava skupaj. Ko bo pa revež izdahnil, ga bom pa sigurno nadomestila z velikim (upam, da se mu bo cena takrat kaj znižala, ker je prekleto drag). Me pa mika, mika, mika....hudiča, si morala dat to objavo, da nas vse skupaj tako "grdo" dražiš:)) :)) Uživaj s to novo igračko , ti privoščim, ker vem kaj pomeni vsaka nova pridobitev za ustvarjalko...smo kot otroci, ki si stalno želimo novih igračk. Že mora bit tako. Denar mora pa krožit...tudi to je res. čao

    OdgovoriIzbriši
  9. Zvonka, čestitke za tvojo novo pridobitev. Sedaj je pa tako, kot bi zamenjala fičota za marcedesa. Upam, da ti bo dobro in dolgo služil. Uživaj z novim in še naprej nas razveseljuj z lepimi izdelki. LP Andreja V.

    OdgovoriIzbriši
  10. Super, za novo pridobitev, naj ti odlično služi. Večja površina je definitivno velik plus in tudi barva ti dovoljuje, da ga pustiš kot je, ali pa si ga okrasiš po svoje.

    OdgovoriIzbriši
  11. čestitke za novo veliko pridobitev, si kar predstavljam, kako razburljivi so bili prvi vrtljaji na sizzixu ...
    hkrati pa seveda pri sebi upam, da moj zelenko še zdrži nekaj časa - ravno mi ga je mož nekaj popravil oziroma ga celo izboljšal, tako da dela bolje kot nov :))

    OdgovoriIzbriši