sobota, 5. december 2015

Tris beležk

Za poklonit drobno pozornost ob prihajajočih praznikih so nastale tri beležke. Upam, da mi bo čas dopuščal, da jih naredim še nekaj. Zdaj že uživam v njihovi izdelavi in z bind it all-om sva si že bolj na ti. Je pa potrebno biti kar pozoren in pazljiv, saj se zelo hitro kje zafrkneš.
Za osnovo sem vzela zelo trdo lepenko, ki sem jo narezala z novim rezalnikom za papir (dobila kot predčasno darilo za rojstni dan) na velikost 10x14,5cm. Dodala sem še notranje liste, okrasila platnice z izdelki Tininih rezalnih šablon, na zadnjo platnico sem vsaki na notranji strani  izdelala  žepek. Na koncu pa samo še naredila luknjice in vstavila spirale.
 
Prijavljam jih v Tinino Galerijo meseca decembra (snežak, belo omelo, pravokotniki s šivi, snežinka, smrekce, pentlja odprtega taga, srček, bordura, štampiljka)
in k Marini na Razstavo vaših mojstrovin (papir, bele spirale).
Prav tako jih prijavljam k Darji na njen blog  Metuljčica ustvarja na Veselodecembrski izziv (zasnežim, snežinke), ki ga pripravljata s sestrično. 





 Tretjo, zadnjo prijavljam na 148. izziv Craft-alnice - naredi zimsko sceno.

Nasvidenje v naslednji objavi.  Zvonka

19 komentarjev:

  1. Luštnee so. Tudi jaz imam Bind-it-all na mizi. Že nekaj časa nazaj nabavljen, pa se šele zdaj spoznavava. Mislim, da mi je uspelo natuhtat optimalne mere, zdaj pa samo akcijaaa ;-)

    OdgovoriIzbriši
  2. Super so. Tudi sama se spravljam k podobnemu projektu. Upam samo, da me čas ne prehiti.

    OdgovoriIzbriši
  3. Krasne beležke, res lepo darilo. A lističe tudi režeš ali jih že kupiš v taki velikosti?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Valerija, lističe imam že v naprej narezane. Včasih sem jih pa kupovala v Mullerju, velikost A6, mislim da jih je 100 v paketku, so pa debelejši, meni skoraj preveč, ker so 180g.

      Izbriši
  4. O, kako so lušne in uporabne.

    OdgovoriIzbriši
  5. Jaz bom rekla Fantazija in za tem stojim.
    Še sodeluj na najinem izzivu

    OdgovoriIzbriši
  6. Pridem na učno uro, ker s tem bind it all-om si midva nisva na ti, čeprav ga je Marina na delavnici lepo prikazala, potrebujem še nekaj vaje. Obvezno moraš najti čas za izdelavo beležk, čudovite so. Hvala ti za sodelovanje na izzivu.

    OdgovoriIzbriši
  7. Super, da sta z BIA zdaj že prijatelja, beležke so prav simpatične.
    Rezalnik pa super zgleda, uporabni "božički" so najboljši :)

    OdgovoriIzbriši
  8. Tvoji te pa res znajo presenetiti s čudovitim darilom. Poleg tvojih čokoladnic bom sedaj vzdihovala za knjigicami......res so čudovite.

    OdgovoriIzbriši
  9. Krasna in zelo uporabna darilca si pripravila!

    OdgovoriIzbriši
  10. S temi prekrasnimi beležkami boš nekomu zelo polepšala praznike. :-) Zelo lepo si jih okrasila. Zelo mi je všeč rdeč papir, ki zgleda kot pletenina. :-)

    OdgovoriIzbriši
  11. Ovo je baš super, sviđa mi se kako si uredila unutrašnje korice, ne volim kad ostanu prazne.
    Super su!!
    ♥Pozdrav Valentina♥

    OdgovoriIzbriši
  12. Svetovne so
    krasne na zunaj in znotraj polne presenečenj
    lp Tamara

    OdgovoriIzbriši
  13. Domače si prav lepo naučila, kako te morajo "presenetit"...sicer pa to obvladamo samo ženske:-))
    Kot pravi Neva...občudujemo tvoje čokoladnice, pa sončnice, zdaj bomo pa še knjigice... saj ne vem, katera je lepša....ena bolj kot druga...vem pa to, da bodo dobitniki presrečni (če pa kdo ne bo zadovoljen, lahko pustim svoj naslov!!!) čao

    OdgovoriIzbriši
  14. ooo kako fletne beležke si izdelala :-)) Prav lepo praznično pisane so.
    Hvala, ker ustvarjaš z nama v zimskem izzivu CRAFT-alnice … Srečno!

    OdgovoriIzbriši
  15. Krasne beležke, tako lepo si jih okrasila zunaj in znotraj.
    Hvala, da si se nama pridružila in srečno pri izzivu Craft-alnice. Lp Lili

    OdgovoriIzbriši
  16. Zvonka...sem vesela, ko vidim, da rezalnik prav pride!!! Prekrasne beležke si izdelala.

    OdgovoriIzbriši