sobota, 23. januar 2016

Čokoladnica - bajadernica


Ni v moji navadi, da se vam cel teden ne oglasim, a te dni je bilo le preveč dela, v službi in doma. Bom skušala tudi komentarje nadoknadit.
Mislim, da je današnja čokoladnica največja kar sem jih naredila do sedaj,  nekako 13 x 23 cm se mi zdi, da je bila velika. Izdelala sem jo že pred prazniki. Naročnica je želela, da je notri bajadernica, na prvi strani pa traktor.




Lepim jo v Tinino Galerijo meseca januarja (male številke, ptički, izrez čestitke).
Lep vikend vam želim.  Zvonka

19 komentarjev:

  1. Zvonka super izgleda! Scena, ki si jo ustvarila na prvi strani pa je res zelo lepa. :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Čudovito izpade tale čokoladnica, super ideja :)

    OdgovoriIzbriši
  3. O, kako je lepa! In slikica s traktorjem je tako simpatična! ;)

    OdgovoriIzbriši
  4. Kot vedno pri tebi je tudi tale čokoladnica super.
    Škoda da je za fanta, da ne moremo občudovati še kakšnih luštnih rožic.
    Lepo bodi in več časa ti želim.

    OdgovoriIzbriši
  5. Ooo, Zvonka tole je pa super škatlica! Kaj mi lahko izdaš kakšne so mere, oziroma, kako naj se je lotim. Pri škatlicah sem res bosa, ampak tale za bajadero bi mi pa prav prišla. Pa še tako luštno sceno si ustvarila, super truper dobro darilo.

    OdgovoriIzbriši
  6. Zvonka, bravo. Kako čudovti si tole izpeljala. Naročnica je bila zagotovo navdušena.

    OdgovoriIzbriši
  7. Zelo je lepa! Ti vse izdelaš tako natančno in estetsko.

    OdgovoriIzbriši
  8. To pa že ni več čokoladnica ampak cela škatla:) konkretne dimenzije in super prva stran. Ta traktorist je res hvaležna zadeva za večje postavitve.Sicer pa tako kot vedno, spet narejeno zelo natančno in premišljeno. Lep pozdravček, Andreja V.

    OdgovoriIzbriši
  9. Joj Zvonka zopet si nas očarala in začarala s svojimi čokoladnicami :-))

    OdgovoriIzbriši
  10. Ovo je presuper!!
    Odlična ideja a ispadne fenomenalno!!
    ♥Pozdrav Valentina♥

    OdgovoriIzbriši
  11. Lepa čokoladnica. Lahko izdaš, kje si ujela tega traktorista. Bi mi prišel prav.

    OdgovoriIzbriši
  12. Čudovito in zelo natančno si izdelala veliko čokoladnico. Traktorist je zelo posrečen. :-)

    OdgovoriIzbriši
  13. Pri tvojih čokoladnicah ne vem več kakšen izviren komentar bi ti še napisala, ker so res izdelane v nulo, piko,...kakorkoli že....nobena štacuna oz. fabrika ti ne more konkurirat ...traktorist pa...se bom spomnila nanj spomladi, ko mi bo treba prerahljati mojo zemljo. čao

    OdgovoriIzbriši
  14. Čudovita...in koliko truda in časa...si sploh ne predstavljam!!!

    OdgovoriIzbriši