sreda, 27. januar 2016

Les

Les je tema 152. izziva Craft-alnice. Izdelala sem dve voščilnici in prvo vam pokažem danes. Sem mislila, da bo na zalogo, saj se moških voščilnic dokaj nerada lotim, ampak je že našla novega lastnika.



Lepim jo v Tinino Galerijo meseca januarja, ker sem uporabila njeno štampiljko vse najboljše iz kompleta Ob rojstnem dnevu.

Lepo bodite, lep pozdrav.  Zvonka

21 komentarjev:

  1. Zelo lepa voščilnica,
    krasne barve
    Lp Tamara

    OdgovoriIzbriši
  2. Jako je lijepa, prava binogradarska!!
    ♥Pozdrav Valentina♥

    OdgovoriIzbriši
  3. Lepo si naredila. Zdaj pa zavihat rokave in nardit še kakšno na zalogo ;)

    OdgovoriIzbriši
  4. Moške so res pravi izziv za narest. Tvoja je zelo lepa!

    OdgovoriIzbriši
  5. Zvonka, zelo je lepa. Krasen odtenek zelene barve, lepa postavitev in dekorativni lepilni trak ji tudi paše. Lp

    OdgovoriIzbriši
  6. Kako lepa voščilnica, všeč mi je lesen vinarski dodatek. Super si ga uporabila.
    Hvala, da si se nam pridružila v Craft-alnici. Lp Lili

    OdgovoriIzbriši
  7. Kak super leseni osrednji motiv. Kje pa se dobi kaj takšnega? Oziroma naredi?
    Lepo te je bilo videti, pa čeprav na hitro...

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. In seveda je cela čestitka tudi super. Zelo všeč.

      Izbriši
    2. Duši, ti leseni izrezki so s Poljske, nekaj jih ima včasih tudi Mavelu. Tudi tebe je bilo lepo videti, ampak je bilo res na brzino. Lp

      Izbriši
  8. Zelo lepo čestitko si zdelala. Se sploh ne čudim, da je tako hitro našla novega lastnika. :-)

    OdgovoriIzbriši
  9. Zelo lepa moška voščilnica. Kdor obvlada pač obvlada.

    OdgovoriIzbriši
  10. Krasna moška...me nič ne čudi, da je tako `hitro` priklicala lastnika :-).

    OdgovoriIzbriši
  11. Čudovito voščilnico si naredila in verjamem, da je že dobila lastnika :-))
    Vesela sem, ker ustvarjaš z nami v izzivu CRAFT-alnice ... Srečno!

    OdgovoriIzbriši
  12. Všeč mi je izbira barv in postavitev voščilnice. Super.
    Hvala, da ustvarjaš z nami v CRAFT-alnici. Srečno!

    OdgovoriIzbriši
  13. Nastala je zelo lepa voščilnica :)

    OdgovoriIzbriši
  14. Odlična moška voščilnica in nič čudnega, da so ti jo takoj zaplenili. In seveda kot je pri tebi vedno: izdelano čudovito in barvno lepo usklajeno. Lep pozdrav, Andreja V.

    OdgovoriIzbriši
  15. Me ne čudi, da je našla lastnika....kombinacija lesa in temno zelenega kartončka mi je zelo všeč

    OdgovoriIzbriši
  16. Zvonka, še ena tvoja elegantna in lepo sestavljena lepotička, hvala, ker deliš z nami v Craftalnici. LP:)

    OdgovoriIzbriši